מתמודדת/מחלימת סרטן נשי? "גמאני רצה" גן יבנה קוראת לך להצטרף לשורותיה



המיזם החברתי - ארצי של קבוצות ריצה חברתיות קהילתיות ללא עלות לנשים שמתמודדות או מחלימות מסרטן השד או סרטן נשי אחר (שחלות, רחם וצוואר הרחם), הפך לטרנד הבא כשאת הקבוצות מובילים מאמנות ומאמני ריצה וכושר מוסמכים, מתנדבים בכירים מהשורה הראשונה של אנשי המקצוע בישראל. גם בגן יבנה פועל המיזם ובנות הקבוצה המקומית, קוראות לכן, תושבות היישוב מתמודדות/מחלימות סרטן נשי, להצטרף אליהן

"גמאני רצה" גן יבנהסרטן השד הוא הסרטן הנפוץ ביותר בקרב נשים. מעל 5,000 חולות חדשות מצטרפות לסטטיסטיקה מדי שנה בישראל. רבים יודעים כי לגילוי מוקדם יש השפעה רבה על סיכוי ההחלמה, אבל מעטים יודעים כי ריצה מסוגלת להפחית את תופעות הלוואי הנלוות לטיפולים, לשפר את סיכוי ההחלמה ולהוריד את הסיכון לחזרתה.

קבוצות 'גמאני רצה' פועלות כיום ביותר מ-50 ישובים בכל רחבי המדינה עם 100 מאמנות ומאמנים מוסמכים מתנדבים ומעל 1,000 נשים מנהרייה ועד אילת.

"גמאני רצה" גן יבנה

ההצטרפות לאחת מקבוצות הריצה היא ללא עלות ומיועדת לכל אחת, גם לבנות שמעולם לא רצו. בנות הקבוצה, מעודדות, עוזרות, ומדרבנות את מי שקשה לה, והבנות מרגישות שהן לא צריכות להתנצל על מחלתן ותופעותיה

"גמאני רצה" גן יבנה

לקבוצת "גמאני רצה" גן יבנה 3 מאמנים רויטל ארבל, מיקי כהן וגל זהבי, שמאמנים את הקבוצה בימי א' בשעות 18:45-19:45. הקבוצה נפגשת בד"כ לאימונים בפארק רונה רמון. ובימים אלו נבחנת האפשרות לפתיחת יום אימונים נוסף בשבוע. פרטים ורישום עינת אלחסיד  054-4475252.

מספרת, רותם בוארון, גמאני רצה גן יבנה: "גמאני רצה בשבילי היא הזדמנות להוכיח לעצמי שאני מסוגלת לחזור למסלול חיים נורמאלי לאחר שניצחתי  את הסרטן."

כותבת, רוזאנה נגב, גמאני רצה גן יבנה: "גמאני רצה עבורי זה שפיות, תנועה, נצחון הרוח. לגלות את עצמי מחדש, ולהפתיע את עצמי כל פעם שאני יכולה. ניצחתי את הסרטן  בהליכה/ריצה."

מדגישה, טל בן פורת, גמאני רצה גן יבנה:" גמאני ספורט עם חברות טובות."

משתפת עדי דגנית, גמאני רצה גן יבנה: ״גמאני רצה הן החברות שמבינות אותי מאז שהייתי במחלה גם כשלא הכרנו, והקבוצה שמלמדת אותי שהישגים הם אישיים וכל אחת מאיתנו היא מנצחת."

מציינת שולמית קמין, גמאני רצה גן יבנה: "גמאני הכח ביחד ובאחדות שלנו."

וקובעת אחרונת המצטרפות, ג'ני בונד, גמאני רצה גן יבנה: "גמאני רצה כי התנועה היא חיים."

גילוי נאות: גם אני הכותבת, ג'ני זרח, מחלימת סרטן השד. במשך כשנתיים מאז החלמתי, ניסו להביא אותי להצטרף אל הקבוצה, ואני סרבתי בנועם. ידעתי שאינני יודעת לרוץ, ומעולם לא הייתי טובה בזה. חשבתי שזה לא מקום עבורי, בו אוכל לעסוק בספורט, ובייחוד בכזה שאני לא ממש אוהבת... אז חשבתי! לפני חודשים מספר, החלטתי שאני חייבת לעשות ספורט ויצרתי קשר עם הקבוצה, שקיבלה אותי בזרועות פתוחות. הפחד הראשוני עבר מזמן, ואני מרגישה כעת כאחת מכולן. התמיכה, הדרבון של הבנות, זו את זו, מעוררת הערכה והערצה עמוקה, ובאמת סוף סוף, אני מרגישה שהגעתי למקום הנכון עבורי

עינת אלחסיד

במהלך חודש אוקטובר, חודש המודעות העולמי לסרטן השד, קבוצות 'גמאני רצה' בכל הארץ מובילות קמפיין מודעות ארצי מקורי בו לוקחים חלק כל חובבות וחובבי הריצה בישראל לרבות קבוצות ספורט מקצועיות, ספורטאים אולימפיים, קבוצות במקומות עבודה, חיילים ושוטרים.

מטרת הקמפיין, שנקרא 'מקיפים את כדור הארץ בריצה', היא להעלות את המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד ואת חשיבות הפעילות הגופנית לנשים שמתמודדות עם סרטן השד.

במהלך הקמפיין נאספים 40,075 ק"מ (היקף כדור הארץ) מרצות ורצים שמקדישים את הריצה שלהם לבריאותה של אישה ספציפית. הקמפיין התקיים עד כה פעמיים: באוקטובר 2020 ובאוקטובר 2021.

קישורים ל"גמאני רצה":

אתר האינטרנט של 'גמאני רצה'

כתבות בתקשורת על 'גמאני רצה'

עמוד הפייסבוק של 'גמאני רצה'

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה