נבדק הקשר שבין החברה לארגון פשיעה מוכר



שוטרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 בשיתוף עם יחידת חקירות מע"מ באר שבע עצרו הבוקר מנכ"ל חברה למסחר ושיווק דלק וחשודים נוספים בחשד לניהול מערך של הפצה וקיזוז של חשבוניות פיקטיביות בהיקף של מאות מיליונים באמצעות חברה באשקלון המספקת דלקים לחברות שונות ביניהן למשרדי ממשלה שונים

דוברות המשטרה

שו היאטריל" בכלהב 433 פתחו בחקירה ביחד עם יחידת חקירות מע"מ באר שבע בחשד לפעילות פלילית של מנכ"ל חברה לסחר ושיווק בדלק ומוצרים נילווים באשקלון.

מהחקירה עולה כי מנכ"ל ביצע עבירות כלכליות באמצעות החברה, בין היתר הפצה וקיזוז של חשבוניות פיקטיביות בסכומים של מאות מיליוני ₪ ועבירות הלבנת הון. בין יתר
נבדק הקשר שבין לארגון פשיעה מוכר.

הבוקר החקירה הפכה לגלויה עם מעצרם של מנכ"ל חברת הדלקים וספקים נוספים (י-ם, חיפה, ת"א וחולון). על חיפושים שנערכו הבוקר בבתיהם ובמשרדיהם של החשודים, נתפס רכוש רב הבין: רכבי יוקרה, מספר משאיות, נכסי נדל"ן ועוד.

החקירה בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור, חקירות מע"מ ת"א וי-ם, יחידת הביקורת לפשיעה חמורה ברשות המיסים, יחידת החילוט במשרד האפוטרופוס הכללי ובליווי המחלקה המשפטית ברשות המיסים ופרקליטות אזרחית מחוז ת"א.

*מצ"ב תיעוד. קרדיט צילום-דוברות המשטרה.*

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה