נבחרה דוברת לעיריית אשקלון



דנה גרינבלט תוביל את מערך התקשורת של עיריית אשקלון. ראש העיר, תומר גלאם: "שמח על הבחירה בעובדת מסורה ומקצועית שצמחה מתוך האגף ומכירה מקרוב את עבודת הדוברות ותצעיד אותה קדימה"

דוברות העירייה

דנה גרינבלט (38), תושבת אשקלון, ומי ששימשה בשנים האחרונות בתפקיד סגנית דוברת העירייה, נבחרה היום פה אחד על ידי ועדת הבחינה לקבלת עובדים ברשויות מקומיות, שכללה נציג עירייה, משרד הפנים וציבור, לשמש כדוברת העירייה, בתום הליך מכרז פנימי שהתקיים ברשות.
גרינבלט, כאמור, שימשה בשנים האחרונות כסגנית דוברת העירייה, קודם לכן עבדה באגף הדוברות כרכזת תוכן, וטרם כניסתה לעבודה בעירייה עבדה במשך שבע שנים ברדיו דרום כמפיקה, כתבת, שדרנית ומנהלת תוכניות, במסגרת זו גם ניהלה מטעם קבוצת רדיו דרום את המכרז של הרשות השנייה על רדיו תל אביב.
גרינבלט, בוגרת תואר ראשון בתקשורת מהמכללה האקדמית ספיר, החלה את עבודתה כרכזת תוכן באגף הדוברות בשנת 2012, במהלך השנים הללו ליוותה וניהלה מקרוב את מערך התקשורת העירוני, בשגרה ובחירום, כולל התמודדות מאתגרת במיוחד עם מספר סבבי לחימה ומשבר הקורונה. בשנה האחרונה, נוכח התפתחותה של העיר והצורך במידע זמין ורציף מהעירייה לתושבים, הורחבו פלטפורמות העברת המידע, בצורה משמעותית, הן באמצעים דיגיטליים והן באמצעים פרונטליים ובאמצעים מודפסים.
ראש העיר, תומר גלאם: "אני שמח על הבחירה בעובדת מסורה ומקצועית, שצמחה מתוך המערכת ומכירה מקרוב את עבודת אגף הדוברות. אין לי ספק שדנה תדע להצעיד את האגף קדימה, נוכח האתגרים הרבים עמם מתמודדים כיום דוברים בעידן החדש. העיר נמצאת בתנופת עשייה ומשימות רבות, גם בתחום הדוברות והנגשת המידע בצורה מקיפה, מהימנה ונכונה, עומדות לפתחנו. אני מאחל לה הצלחה רבה במילוי תפקידה".
דנה גרינבלט: "אני מודה להנהלת העירייה ולחברי הוועדה על האמון שניתן בי ועל בחירתי לתפקיד. אני רואה חשיבות גדולה בתפקיד הדוברת ברשות כה משמעותית כמו אשקלון, אחת הערים הגדולות בישראל. כילידת העיר אשקלון וכמי שגרה בה כל חייה, זוהי סגירת מעגל מרגשת עבורי ושליחות של ממש. בשנים האחרונות אני מלווה מקרוב את ההתפתחות העצומה של העיר אותה מוביל ראש העיר, תומר גלאם, ואני שמחה על שנפלה בחלקי הזכות להיות חלק מהתהליך המשמעותי הזה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה