נגמרו החגיגות שהיו במרכז שיועד לבני הקהילה האתיופית



עושים סוף לאירועים בנכס העירוני ברחוב 'אפרים צור, בעקבות שימושים שבוצעו בו והמנוגדים למטרות שלשמם יועד. עשרות פניות מתושבי השכונה היו נגד הפעילות במקום, שהפכה למטרד ופגיעה באיכות חייהם

אשקלונט

ראש העיר, תומר גלאם, הנחה השבוע את הגורמים המקצועיים לבצע את הפעולות הנדרשות על מנת להפסיק את הפעילות המתקיימת בנכס ברחוב 'אפרים צור'. המדובר בנכס שניתן לנציגים מהקהילה האתיופית בעיר לצורך קיום פעילות חברתית במקום, כמו: הרצאות, חוגים, סדנאות העשרה וכדו'.

ההנחייה מגיעה על רקע עשרות פניות שנתקבלו במהלך השנה האחרונה מתושבים המתגוררים בסמוך לנכס, בגין הפעילות המתבצעת שם, ומהווה מטרד של ממש ופגיעה מתמשכת באיכות חייהם.

מהפניות עולה כי בניגוד גמור למטרות שלשמן ניתן הנכס, מתקיימים במקום אירועים הגורמים להקמת רעש בשעות המנוגדות לחוק. יתרה מכך, עולה כי מפעילי הנכס גובים תשלום בגין אותם אירועים; מקומות חנייה נתפסים על ידי אורחים המגיעים לאותם אירועים ומשבשים את איכות חייהם של התושבים במקום; הטלת צרכים ברשות הרבים ועוד.

זה המקום לציין, כי במהלך תקופה זו פנתה העירייה מספר פעמים לנציגי הנכס והבהירה להם כי ההתנהלות אינה מקובלת. לפיכך, ומאחר ולא עמדו בעקרונות הנכס, קיבלו נציגיו מכתב כי עליהם לחדול לאלתר מקיום האירועים במקום ולפנות את הציוד המשמש אותם לכך עד לתאריך 03.01.19. כמו כן, נמסר להם כי במידה ולא יעשו כן המקום ייסגר ויוחזר לרשות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה