נחנך מבנה חדש למרכז יום 'תמר' לבעלי צרכים מיוחדים



המרכז שהיה ברחוב הטייסים לא היה נגיש ברובו. בהתערבות ראש העיר נחנך במקומו המקום החדש והזמני במתנ"ס 'וולדנברג' העונה על צרכיהם. בקרוב תחל בנייתו של מרכז יום גדול שיאכלס את כל בעלי הצרכים המיוחדים הבוגרים

עיריית אשקלון

בעלי צרכים מיוחדים שנאלצו להתאכלס בווילה לא מונגשת ברחוב הטייסים שמחו לקבל השבוע את הבשורה כי נמצא להם מקום ראוי ונגיש יותר.

בהתערבות ראש העיר ובהנחייתו נחנך ביום ראשון האחרון המתחם החדש והזמני, במתחם ייעודי במתנ"ס 'וולדנברג', בו בוצעו כל ההתאמות והנגישות הנחוצות. למציאת המבנה החדש היה שותף גם חבר המועצה ויו"ר עמותת המש"ב, יורם גניש, שהתריע לא אחת על מצבו של המבנה הישן.  

המקום נחנך במעמד ראש העיר, תומר גלאם, סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט, מנכ"ל עמותת צ'יימס, ג'ורג' צימרמן, מנהל המסגרות בעמותת צ'יימס, דוד שבלב, מנהלת אגף הרווחה , מזל לוי, סגן מנהלת אגף הרווחה, דיוויד וולפסון, מנהלת המחלקה לאנשים עם מוגבלויות, גלית סקג'ו, מנהלת יחידה מש"ה, אנדריאה סרדם, מנהל בית ספר ארלוזורוב, אריאל סעדון וכמובן נציגי ועד ההורים של מרכז 'תמר'.

ראש העיר, תומר גלאם אמר במהלך טקס חנוכת המבנה: "נגישות לבעלי צרכים מיוחדים ומוגבלויות זה נושא מאוד קרוב לליבי. לא יתכן שאנשים עם צרכים מיוחדים יצטרכו לסבול יותר במקום שאינו נגיש ולא מותאם לצרכיהם, לכן הוריתי מיד למצוא מקום חליפי. במקביל, אנו בונים מרכז חדש ברמה גבוהה מאוד לאנשים אלו ובע"ה בקרוב הם יוכלו לעבור למקום הקבוע והמתאים ביותר להם".

מרכז יום תמר הינו מרכז יום טיפולי-סיעודי לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. בשנים האחרונות המרכז שהה במבנה שאינו מותאם לצרכי מקבלי השירות, לאחר שהנושא הובא לפתחו של ראש העיר תומר גלאם, הנחה ראש העיר למצוא לאלתר מקום מתאים לאותם אנשים.

כאמור המבנה המותאם נמצא במתנ"ס 'וולדנברג' והוא הותאם ונגיש לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים ומוגבלויות. המרכז מכיל מקום ופעילות ל-26 חניכים והוא יפעל כל יום מהשעה 07:30 עד לשעה 16:00. מקבלי השירות ייהנו משירות פרא רפואיים כמו: קלינאיות תקשורת, פיזיותרפיה, ריפוי ועיסוק , חוגי העשרה במוסיקה, ניגון ותיאטרון.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה