ניהל את בית החולים אדם ענק



הבשורה, עם מרכאות או בלי, הייתה עצובה, עצובה מאוד, מנהל בית החולים ברזילי פרופסור חזי לוי, מונה כמנכ״ל משרד הבריאות שמח בשבילו יום עצוב לתושבי אשקלון

דוברות ברזילי

ביום חמישי, אמורה הממשלה לאשר את מינויו של מנכ״ל משרד הבריאות הבא פרופסור, חזי לוי, שעוזב את בית החולים ברזילי לטובת משרה הרבה יותר מאתגרת מקצועית. פרופסור לוי יחליף את המנכ״ל הנוכחי, משה בר סימן טוב.

להביא את השעות הרבות שבהם ניהלתי שיחות וראיונות עם פרופסור, חזי לוי, מנהל המרכז הרפואי ברזילי, הם הביטוי הכי נכון לצמד המילים ״בן אדם״. התראה קצרה לראיון היו דברים שבשגרה כאילו מעכשיו לעכשיו. לעולם לא אמר לא. אלה הדברים שחשבתי עליו והם המעט שיכולתי לכתוב על האדם, חזי.

״יחזקאל היקר או חזי בפי כל. עצוב אפילו לחשוב על זה ובטח להגיד את זה, שעכשיו אתה תעשה דרך הפוכה לאשקלון ותגיע לירושלים לתפקיד חדש ומאתגר לישם דברים שלא נוגעים רק לבית החולים ברזילי, שהשקעת בו שנים רבות והבאת אותו לשיאים שלא ידע מעולם,אלא למדינת ישראל כולה. אתה תחסר לאשקלון וגם לי באופן אישי, הרגשתי הכי נח בעולם לידך ומעטים הפעמים בה קראתי לך פרופסור לוי, חזי, הייתה המילה היחידה ואתה הוכחת שאפשר להיות בן אדם בכל מצב. גם אם אתה בעמדה שבה צריך וחובה מתוך נימוס ומעמד לקרוא לך פרופסור לוי או אדוני. הרגשת גובה העיניים איתך, הייתה דבר מובן מאליו כאילו אין נימוסים והליכות, יש חזי וזהו. תודה רבה חזי, על השנים המלאות תוכן ומלאות עשייה לטובת בית החולים ברזילי, שגם אם אתה לא אוהב את זה צריך לפרגן לך. תודה פרופסור לוי, תודה אדוני המנהל. תודה חבר. הצלחתך היא הביטוי הכי נכון כמו הצלחת העיר אשקלון בזכותך״.

יוסי פרטוק - עורך אתר ״אשקלונט״

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה