״ נמשיך בשליחות החשובה לטפל במסירות ולשמור על בריאות תושבי הדרום״



מנכ״ל הכללית הפרופ׳ אהוד דוידסון הגיע היום לסיור במחוז דרום במרפאות כללית באשקלון

דוברות כללית

במסגרת הסיור ביקר מנכ״ל קופת חולים הכללית הפרופסור, אהוד דוידסון, במתחם בדיקת הקורונה הממוקם במרכז לרפואה יועצת באשקלון.

מחוז דרום מוביל כבר למעלה מחודשים את המאבק בהתפשטות מגיפת הקורונה ועד היום, נדגמו בכל רחבי המחוז כ-28,500 דגימות ממטופלי כללית לרבות אלפי תלמידים וצוותים ממוסדות חינוך בהם התגלו חולים מאומתים.
צוותי המרפאות יחד עם מנהלת מחוז דרום הגב׳ חדווה אמונה הציגו בסיור שנערך במתכונת מצומצמת ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, עשייה רבה, מגוונת במחוז גם בצל ההתמודדות עם הקורונה, וזכו לתשבוחות על פועלם יוצא הדופן דווקא בתקופה מאתגרת זאת.

הסיור התקיים במרכז לבריאות האישה, במרפאת נאות והסתיים במרכז לרפואה יועצת של כללית בעיר שם סייר יחד עם מנהל המרכז ד״ר יורי ממונוב במבנה הכולל בתוכו, תחת קורת גג אחת, מכון הדמיה, מכון גסטרו, מרפאת כאב, מרכז שד כולל ממוגרפיה, שירות קרדיולוגיה לחולי אי ספיקת לב ועוד.

חדווה אמונה מנהלת מחוז דרום של כללית אמרה:״חלקו של מחוז דרום כללית ובעיקר של הלב הפועם בו, צוותי המרפאות, הפועלים בכל יום עד השעות המאוחרות כדי לסייע הן במאבק בנגיף והן בטיפולים הרפואיים שבשגרה הוא עצום, אנו בימים מאתגרים, לפנינו עוד דרך ארוכה. נמשיך בשליחות החשובה לטפל במסירות ולשמור על בריאות תושבי הדרום״

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה