נעצרו 3 תושבי אשקלון



הצהרת תובע - הוגשה היום נגד 3 חשודים המשתייכים לארגון פשיעה, בתום חקירה של היחידה המרכזית בלכיש בגין עבירות של ניסיון סחיטה באיומים של מאות אלפי שקלים מתושבי הדרום

היחידה המרכזית של מרחב לכיש במחוז הדרומי, חקרה לאורך מספר שבועות באופן סמוי, חשד לעבירות של סחיטה באיומים שבוצעו נגד אב ובנו תושבי הדרום, על ידי 3 חשודים המשתייכים לארגון פשיעה.

מחקירת המשטרה, עלה החשד שהרקע לסחיטה הנו סכסוך כספי אזרחי של משפחת הקורבן, ובאמצעות מספר מפגשים ושיחות שקימו עמם החשודים, הם ניסו לסחוט מהם באיומים מאות אלפי שקלים, תוך שימוש בשמו של ראש ארגון פשיעה במטרה להפחידם.

עם מעבר החקירה לשלב הגלוי בתאריך ה 18.12.22, פשטו שוטרי ימ"ר לכיש על בתיהם של החשודים (שנות ה 20-30, אשקלון), והם נעצרו כאמור לחקירה בחשד לסחיטה באיומים וקשירת קשר לפשע.

היום במסגרת דיון הארכת מעצרם בבימ"ש השלום באשקלון, הוגשה נגדם הצהרת תובע של הפרקליטות בדבר הכוונה להגיש נגדם כתבי אישום בימים הקרובים, ומעצרם הוארך.

*פקד נאור זדה, קצין התשאול בימ"ר לכיש: "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה עבירות של סחיטה באיומים, ופועלת על מנת לגדוע אותן כבר בתחילתן תוך שימוש בכלל הכלים והאמצעים העומדים לרשותה, ולצורך כך נדרש שיתוף הפעולה עם האזרחים. זוהי דוגמא נוספת לכך שקורבן לסחיטה באיומים משתף את חוקרי המשטרה במצוקותיו, ואלו פועלים באופן נחוש על מנת לאסוף את מכלול הראיות הנדרש, לעצור את החשודים ולהביאם לדין, ובכך להגן על הקורבן מפני החשודים."*

מצ"ב סינק של פקד נאור זדה, קצין תשאול ימ"ר לכיש.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה