נעצר המחבל שרצח את החייל האשקלוני יובל מור יוסף ז"ל



עאסם ברגותי, המחבל שביצע את הפיגוע בגבעת אסף לפני כחודש שבו נרצחו שני חיילים, נעצר על ידי כוחות שב"כ, ימ"מ וצה"ל. ברגותי היה שותף גם לפיגוע בטרמפיאדה בעפרה שבו נרצח תינוק בן 3 ימים (ניר דבורי חברת החדשות)

סמל יוסף כהן ז"ל וסמ"ר יובל מור יוסף ז"ל

הבוקר (שלישי) לוחמי שב"כ וימ"מ עצרו את המחבל, עאסם ברגותי, שביצע את הפיגוע בגבעת אסף לפני כחודש שבו נהרגו שני לוחמים מגדוד הנח"ל החרדי, סמל יוסף כהן ז"ל וסמ"ר יובל מור יוסף ז"ל. ברגותי היה שותף גם לביצוע פיגוע ירי בטרמפיאדה בעפרה, שגבה את חייה של תינוקת, יחד עם אחיו סאלח ברגותי שנהרג על ידי צה"ל במהלך ניסיון מעצרו.

עאסם נעצר בבית של אחד מסייעניו בכפר אבו שח'דם שבבנימין ובימיו האחרונים עאסם היה עסוק בתכנון פיגועים נוספים. במהלך מעצרו נתפס נשק מסוג קלצ'יניקוב, תחמושת רבה ובנוסף אמצעים לראיית לילה. המחבל הועבר להמשך חקירת שב"כ.

פקד ימ"מ נצ"מ נ' אמר: "לא היה לנו ספק שאנו נגיע אל עאסם ברגותי ונביא למעצרו. שיתוף הפעולה של הימ"מ עם גורמי הביטחון השונים, לרבות שירות הביטחון הכללי, הוא זה שמביא פעם אחר פעם להצלחות מבצעיות מרשימות והוא זה שימשיך להבטיח שאף מרצח שפל לא יחמוק מהזרוע הארוכה של הימ"מ"

אילנית, אמו של סמ"ר יובל מור יוסף ז"ל שנרצח בפיגוע בגבעת אסף, קראה בריאיון לגלי צה"ל לקדם עונש מוות למחבלים. בריאיון לתוכנית "נכון להבוקר" אמרה: "הבן שלי נלחם בטרור ואנחנו נמשיך את המלחמה שלו. לא ננוח עד שיעבור חוק עונש מוות למחבלים". על מעצר המחבל אמרה: "הוא כבר היה בכלא והשתחרר, אז מה? כנראה שהתנאים שם היו כל כך טובים שהוא בחר לחזור ולעשות את הפיגוע הזה".

הרמטכ״ל, רב אלוף, גדי אייזנקוט. הגיע לבית משפחת מור יוסף באשקלון, כדי לבשר לה את הבשורה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה