נערת ליווי תוצרת אשקלון



משטרת ישראל חשפה חוליה מתוחכמת שפעלה מהעיר אשקלון לפתות גברים למפגשים מיניים עם צעירה, שבמהלכם החשודים איימו עליהם ויצאו למסע קניות על שמם וחשבונם - החשודים יובאו היום בפני בימ"ש להארכת מעצרם

אשקלונט

משטרת אשקלון חוקרת מזה כחודש באופן סמוי מספר תלונות שהתקבלו מגברים, מהן עלה דפוס פעולה דומה, לפיו לאחר התכתבות בעלת אופי מיני עם צעירה ברשת חברתית, הם הוזמנו על ידה להגיע אל ביתה בעיר אשקלון, שם עם הגעתם, התנפלו עליהם מספר חשודים שאיימו עליהם וגנבו מהם את מכשירם הנייד, פרטי זהותם וכרטיסי אשראי, ויצאו למסע קניות נרחב תוך שימוש בזהותם וכספם, ובסכום מצטבר שנאמד בעשרות אלפי שקלים, בהם רכשו מכשירים ניידים ואף ניסו לרכוש רכב בשמו של אחד הקורבנות.

עם התקדמות החקירה הסמויה, חוקרי תחנת אשקלון הצליחו להתחקות אחר זהותה של הצעירה וכן אחר זהויותיהם של 3 חשודים נוספים, והצליחו לחשוף את השיטה בה פעלו.

החקירה העלתה כי החשודים הכירו את הצעירה כבת ה 20, ושיכנו אותה בדירה ששכרו עבורה בעיר אשקלון, משם התכתבה ברשת החברתית באמצעות פרופיל פיקטיבי שנוצר עבורה, במטרה 'לצוד' גברים ולפתות אותם להגיע למפגש מיני עמה בעיר אשקלון.

אתמול עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו חוקרי המשטרה את הצעירה בעיר אשקלון, וכן את 3 החשודים עצרו בזמן שלפי החשד ניסו להימלט במונית והם אותרו באזור המרכז.

כלל החשודים (20-30, אשקלון) נחקרו בחשד לעבירות שוד, סחיטה באיומים ושימוש בכרטיסי חיוב, והיום הם יובאו בפני בימ"ש השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה