הלווייתו של דוד בוקובזה ז"ל תערך היום בשעה 13:00 בבית העלמין בגבעת ציון



הוא עבד בבית החולים ברזילי שלמרות שהיה לקוי התפתחות, דאג לחולים ושאל בכל יום לשלומם. הוא נפטר כתוצאה מדום לב והוא בן 32 ותמיד התנהג כאחד האדם. בפורים האחרון הקליטו אותו שר לכבוד חג הפורים, שמובא כאן וככל הנראה גם הפעם האחרונה בה השמיע את קולו. יהי זכרו ברוך

משפחה

זעזוע בעיר אשקלון, לאחר היוודע דבר פטירתו של דוד בוקובזה, בן ה 32 שנפטר הבוקר בשעה חמש מדום לב. דוד היה חביב על חולי בית החולים ושאל אותם לשלומם בכל יום. הרב הראשי לשעבר של אשקלון, יוסף שרביט זצ"ל, שגר בסמוך לביתו של דוד, קרא לו בסיום אחת התפילות של יום שישי וביקש מדוד לברך אותו. האם המאמצת של דוד הייתה אסתר בוקובזה, שלקחה אותו תחת חסותה מאז היה בגיל 1/2 שנה ומאז התגורר בביתה. אחיה של אסתר, מאיר סיפר על דוד "הוא היה בעל חוש הומור והתייחסו אליו כאדם שוווה בן שווים והוא החיזר להם אהבה. הוא היה נעים זמירות וחביבתו נעמה מאוד לסובבים אותו. עליו נאמר היה מקבל כל אדם בסבר פנים יפות.

מבית החולים נמסר: ״המרכז הרפואי ברזילי מבכה מרה את לכתו בטרם עת של דוד בוקובזה ז״ל.
דוד החל את עבודתו במרכז הרפואי לפני 17 שנים כמתנדב.
רק לפני כשנתיים פנה בבקשה להימנות כעובד מן המניין בבית החולים, שאותו הוא כל כך אהב. הנהלת המרכז הרפואי נענתה לבקשתו והוא נקלט כעובד.
דוד אהב להגיע מידי בוקר לעבודה ותמיד נענה ברצון ואהבה לכל משימה שהוטלה עליו.
קשה יהיה לראות את בית החולים בלי דמותו המיוחדת, המחייכת, הרצה ללחוץ יד או לחבק בשביעות רצון ובקורת רוח.
דוד היקר, אתה תחסר לכולנו בנוף בית החולים.

יהי זכרו ברוך". אסתר אמו המאמצצת של דוד, שהתה בחו"ל והיא בדרכה חזרה לארץ" לווייתו של דוד בוקובזה תערךהיום בשעה 13:00 בבית העלמין בגבעת ציון״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה