נפרדים ממפקד תחנת משטרת אשקלון



אמש (שלישי) ערך ראש העיר, תומר גלאם, מפגש פרידה וסיכום עשייה ממפקד תחנת משטרת אשקלון, סנ"צ משה לוי. במקומו יכהן סנ״צ מייק כהן

דוברות העירייה

בטקס פרידה ממפקדת משטרת אשקלון שנערך בעירייה, נכחו גם סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט, מנהל אגף חירום וביטחון, ארז שטרית, מנהל יחידת השיטור העירוני, עופר זלביגר ומפקד תחנת משטרת אשקלון הנכנס, סנ"צ מייק כהן.

ראש העיר הודה למפקד התחנה היוצא על ארבע שנים של עבודה ועשייה משותפת למען הסדר הציבורי וביטחון התושבים: "פעלנו יחד בשגרה וגם בחירום, מסביב לשעון, כשלנגד עינינו טובת תושבי אשקלון ורווחתם. התמודדנו עם אתגרים מורכבים מאוד, הסלמות ביטחוניות, אירועי גשם קיצוניים ונושאים שאנחנו עדיין מתמודדים איתם כמו תופעת טרקטורונים ומשבר הקורונה, וכל אלו על רקע צמיחתה והתפתחותה של העיר.

באותה הזדמנות אני רוצה לאחל הצלחה רבה למפקד התחנה הנכנס, סנ"צ מייק כהן. משימות רבות לפנינו ונמשיך לפעול בשיתוף פעולה על מנת ליישם אותן על הצד הטוב והמקצועי ביותר".

סנ"צ משה לוי: "אלו היו ארבע שנים בהן חווינו הכל מהכל. מלמות, מערכות, שטפונות, קורונה, בחירות. תקופה מאתגרת במיוחד. אני רוצה להודות לראש העיר על שיתוף הפעולה שאינו מובן מאליו, ידענו לגשר ולעשות את הכל בצורה מיטבית ועל כך תודתי. אני רוצה לפנות למייק ולומר לו, יש לך פה אוזן קשבת. כולנו מבינים שהמטרה היא אחת - להצליח להביא לביטחון לתושבי אשקלון ואני חושב שבארבע שנים האלה הצלחנו להביא את זה. יש מי שיעזור לך להצליח להמשיך בזה".

במהלך המפגש הוענקה לסנ"צ לוי תעודת הוקרה על פעילותוהמסורה, הנחושה והמקצועית למען ביטחון התושבים בשגרה ובחירום, וכן מדליה עם סמל העיר אשקלון.

צילום: אלדד עובדיה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה