נפתלי בנט ואלונה ברקת במסיבת עיתונאים מיוחדת לתושבי הדרום : אומרים בפנים מה שאף אחד לא העז קודם לומר - וגם איך גנבו הממשלות את תושבי הדרום במשך שנים?



בנט ואלונה מסבירים לתושבי הדרום - איך גנבו אותנו כל השנים ולקחו מאיתנו כספים שהיו מגיעים לנו!
במקביל הם מתחייבים להגדיל את מספר הישובים (מאשדוד עד באר שבע) הזכאים להטבות שמקבלים תושבי בקו העימות (המשמעות עוד אלפי שקלים בנטו לכל תושב) "כיצד ייתכן שעד היום מנעו מהערים שסובלים מעזה את ההטבות במיסים שמקבלים בעוטף עזה???". במסיבת העיתונאים הצהירו שלא יצטרפו לממשלה שלא תיתן את ההטבות האלו.
בנוסף נתנו מספר הצהרות דרמטיות כפי שלא נאמרו עד היום מעולם ע"י אף פוליטיקאי.

המסר הדרמטי לתושבי הדרום  מנפתלי בנט ואלונה ברקת הוא - נצטרף לממשלה רק אם יכניסו את כל יישובי הדרום להגדרה כתושבי קוו העימות. המשמעות היא תוספת של אלפי שקלים רבים בממוצע לכל תושב בדרום - במסיבת העיתונאים גם נחשפנו כיצד התלוש שלנו ישתנה במידה וזה אכן יקרה וכמה זה יעלה למדינה (1.5 מיליאד שקל בשנה).

אלונה הצהירה - השלב הראשון בתכנית הדרום החדש ואני אומרת פה בבירור שהוא יהיה תנאי מקדים לכניסתנו לממשלה, אז בבקשה -Read My Lips  - הוא שכל אחד ממכם שמתגורר בישוב שנמצא תחת ירי הרקטות הכבד והמתמשך יקבל את הטבות המס שמגיעות למתגוררים בקו העימות לפי חוק, ושנגנבו מהתושבים בדרום כל השנים. מדובר בהקלות מס שמגיעות לאלפי שקלים נטו בשנה ויותר למשק בית.

אלונה בואו ואספר לכם איך גנבו את אתכם כל השנים?!

פיקוד העורף הגדיר ש"מצב מיוחד בעורף" מתקיים ביישובים שנמצאים במרחק של עד 40 ק"מ מגבול הרצועה.

אתם לא צריכים את המפה הזאת להבין למה, פשוט תראו את מספר האזעקות בערים הגדולות בתחום ה 40 ק"מ.

לאלה שלא חיים בדרום תנסו לדמיין איך חיה אמא באשקלון, שכל סדר יומה סובב סביב מי יהיה ליד הילדים אם וכאשר תהיה האזעקה הבאה, או הילד באשדוד שגם כשאין אזעקות כל הלילה הבית רועד ונשמעים קולות אימה של פיצוצים. או האבא בבאר שבע שעובד בכלל בתל אביב ומצוי בחרדה כל היום לגבי שלום משפחתו.

אז מה עשו באוצר - הגדירו את קו העימות לצרכי הטבות מס - רק 7 ק"מ מגבול הרצועה.

למה 7 ולא 9 ק"מ כמו שקיים בצפון אתם שואלים??? פשוט כי ב 9 ק"מ גם 150 אלף תושבי אשקלון היו נכללים ומקבלים את הכסף שמגיע להם.

500 אזעקות על התקפות טילים על אשקלון זה בסדר, לחיות בעיר הזאת בחרדות 24 שעות זה בסדר, לא ללכת לעבודה חודש בשנה בגלל סבב כזה או אחר זה בסדר, אבל הטבות קו עימות – לא, זה כבר לא, תסתפקו במחמאות על היותכם העורף החזק.

מישהו מנערי האוצר יכול להסתכל בעיניים לילדי התושבים, שלא ישנים בלילות ומרטיבים במיטה, ולומר להם שהם לא בקו העימות?

יש חוצפה גדולה מזה? 

אז למה 7 ולא 40 ק"מ תשאלו? כי ב 40 ק"מ גם 250א תושבי אשדוד ו 230א תושבי באר שבע היו מקבלים את הכסף שמגיע להם.

גנבו ממכם את קו העימות מהאשקלונים, מהאשדודים, מהבאר-שבעים ומיישובים רבים נוספים כדי במלוא הציניות לחסוך על חשבונכם מיליארד וחצי שקלים בשנה לקופת האוצר. זו גנבה נטו.

עוד מצהירה אלונה - לא סופרים את הדרום:

אזעקה אחת בתל אביב וכמעט יצאנו למלחמה, אבל שמישהו יסביר לכם שחוויתם את זה-360 או-230 פעם שאתם לא בקו העימות? בושה וחרפה, זו יריקה לפרצוף לחבל ארץ שלם.

גנבו ממכם את קו העימות מהאשקלונים, מהאשדודים, מהבאר-שבעים ומיישובים רבים נוספים כדי במלוא הציניות לחסוך על חשבונכם מיליארד וחצי שקלים בשנה לקופת האוצר. זו גנבה נטו.

אני אומרת במילים ברורות, אנחנו נחזיר לכם את מה שמגיע לכם ושינסה מישהו לעצור אותי.

ולכם תושבי הדרום אני מציעה שתשאלו איך זה קרה לכם?

זה קרה כי הסכמתם שלא יספרו אתכם.

איך הסכמתם?

לא שלחתם שר ומפלגה לממשלה שיתאבדו עבורכם, פשוט מאוד.

אז אם תשימו אותי בממשלה, אנחנו נדאג עוד כתנאי כניסה לקואליציה, שיתוקן העוול המשווע הזה ושמי שמגיע לו יקבל את הטבות המס שגנבו ממנו גם אם זה בשווי אלפי שקלים נטו ויותר בשנה. לא רוצים לשלם, תעצרו את ירי הטילים. שימו אותי שם ותראו איך זה קורה.

לא ספרו אתכם עד היום – בואו נדאג שיתחילו לספור אתכם ובשקלים.

 השידור החי בפייסבוק: לצפייה בפייסבוק לחצו כאן!

הסרטון הכועס של אלונה:

הנאום של השר בנט:
״באנו לכאן היום כדי לדבר על מה שלא מדברים עליו – איך מדינת ישראל ויתרה על הדרום, ועל ההתחייבות שלנו לעצור את ההפקרות הזו.

הכנו תכנית לדרום חדש בהובלת אלונה.

אני מודה לה על כל מה שעשתה וכל מה שתעשה למען הדרום, לא יכלנו למצוא אדם מתאים יותר להוביל את המשימה הכל כך חשובה הזאת.

לפני שאעביר את זכות הדיבור לאלונה, כמה מילים על נושא החמאס:
תראו מה היה לנו. חמאס ירה שני טילים על תל-אביב. מספרים לנו שבטעות – נניח. ותראו מה קרה: המדינה רעשה, שידורי הטלוויזיה נעצרו, ראש הממשלה קרא להתייעצות ביטחונית דחופה, אולפנים נפתחו וצה"ל תקף 100 מטרות בלילה אחד. ואז ירה החמאס 10 שיגורים על שדרות. ושום תגובה. כלום. אפס.

כאילו ירי על תושבי הדרום לא מצדיק תגובה. זה טבעי.
ואתמול סיבוב שני, יורים טילים על השרון וצהל מגייס מילואים ומזיז כוחות לגבול הדרום. זו עליית מדרגה אומרים אצלנו, הדרום זו מדרגה נמוכה והמרכז זה משהו אחר.

אפילו החמאס מבין שמדינת ישראל לא סופרת את הדרום. כשהוא יורה על תל-אביב או השרון הוא מיד מתנצל, מרוקן מפקדות, נערך לתגובה. יורה על הדרום ואפילו לא חושש לרגע.

למה? כי לא סופרים את הדרום.

במשך 18 שנה נורו מעל 10,000 טילים על יישובי הדרום ואני שואל אתכם אם הטילים היו משוגרים לתל אביב במשך 18 שנה או אפילו במשך שנה אחת, צהל לא היה מכריע מזמן את החמאס?

הרפיסות אינה גזירה משמיים אלא פשוט שאלה של גישה. אנחנו בימין החדש אומרים מהיום יש דרום חדש - דין הדרום כדין תל אביב.

אם תתנו בנו את אמונכם ונקבל מספיק מנדטים אנחנו נדרוש את תיק הביטחון ואת הכרעת החמאס כדי להביא להפסקת הירי על הדרום כתנאי להצטרפותנו לממשלת נתניהו.

אם אתמנה לשר הביטחון, צהל יפסיק להפגיז דיונות ומבנים ריקים ויתחיל להכאיב לחמאס היכן שזה כואב, נפגע להם בתשתיות קריטיות ובשכונות היוקרה. אם גם זה לא יעזור נצא למבצע חומת מגן II בעזה. כן בוגי, נכנס לעזה, נפרוק אותה מתשתיות הטרור, נחסל את הנהגת החמאס ונצא רק שהפעם לא נאפשר התעצמות מחודשת של הטרור. דין עזה כדין רמאללה.

אלונה (שרת הדרום החדשה?) מסבירה למה נכנסה לפוליטיקה:

כשהגעתי להפועל באר שבע הבטחנו לכם תושבי הדרום שביחד נגשים חלום, שעם הרבה נחישות ואמונה ננצח את המרכז – הבטחתי וגם קיימתי. פעם לא ספרו את הדרום בכדורגל, היום הדרום חזק על המפה ותחושת השוויון קיבלה ביטוי במציאות.

הגעתי לפוליטיקה בדיוק מאותה סיבה שבגללה הגעתי לכדורגל.

הגעתי לפוליטיקה כי לא סופרים את הדרום והחלטתי שאני הולכת לשנות את זה. אני אומרת לכם בביטחון מלא שכמו שעשינו את זה בכדורגל, נעשה את זה גם בבריאות, בחינוך, בהייטק, בצבא ובכל תחום.

כשהדרום יקבל את אותם המשאבים שמקבלים במרכז אנחנו נביא את הרוח, נרתום את המשוגעים לדבר ונעשה מהפכה בדרום בדיוק כמו שעשינו בכדורגל.

אני הולכת מכדורגל לפוליטיקה כדי להיות שרת הדרום .

התקפות הטילים שלא נגמרות וגניבת ההטבות מס הם רק סימפטומים.

האמת היא שלא סופרים את הדרום בשום תחום.

בואו תראו איך לא סופרים אתכם בתעסוקה.

תרשים הימני מראה לכם - ששכר הממוצע שלכם נמוך משמעותית מהמרכז.

התרשים האמצעי מראה לכם - איך המצב העסקים שלכם בסכנת קיום בעיקר בגלל המצב הביטחוני.

התרשים השמאלי מראה לכם – איך האבטלה שלכם כפולה מהממוצע הארצי.

פלא שהילדים שלכם עוזבים למרכז?

גם בבריאות לא סופרים את הדרום.

התרשים הימני מראה לכם איך אצלכם מספר המיטות לנפש חצי מהמרכז.

התרשים האמצעי והשמאלי מראה לכם איך גם מספר הרופאים והאחיות לנפש רחוק שנות אור מהמרכז.

פלא שהתור לרופא מומחה הוא פי 5 בהשוואה למרכז?

תסתכלו על פרויקט בית החולים החדש בבאר שבע. את הדגם שלו תכננו מזמן, רק שהוא מתעכב כבר 15 שנה בגלל שלאף אחד לא אכפת שתוחלת החיים שלכם קצרה ב5 שנים מתושב במרכז, ושתמותת התינוקות שלכם כפולה מזו של המרכז.

אם תשימו אותי בממשלת נתניהו, אנחנו נדאג שבית החולים הזה קום יקום, שבית החולים באשדוד יקבל את התוספת של מאות המיטות שהוא מבקש ושיינתנו תמריצים מתאימים לרופאים כדי לסגור את הפער הרפואי וכך נייצר דרום חדש.

לסיכום תכנית הדרום החדש שלנו כוללת –

  1. הכרעת החמאס והפסקת הירי על הדרום
  2. מתן הטבות קו העימות בשווי אלפי שקלים נטו לשנה שנגזלו מתושבי אשקלון, אשדוד, באר שבע ושאר יישובי קו העימות.
  3. בניית נתב"ג 2 בנבטים ליצירת 30א מקומות עבודה
  4. בניית בית חולים חדש

באתי לדרום עם הבטחה שאפשר לשנות סדרי עולם בכדורגל. הבטחתי וקיימתי.

תושבי הדרום היקרים, אני מסתובבת בקרבכם ושומעת כמה אתם אוהבים אותי וכמה לא סופרים אתכם.

אז, אני רוצה לשאול אתכם שאלה אחת, לא הגיע הזמן שתספרו את עצמכם? השינוי יכול לבוא רק ממכם.

אז בעוד שבועיים כשאתם הולכים לקלפי, אני מבקשת את אמונכם בקלפי, כך שאוכל לשבת עם חברי לצד נתניהו בממשלה וביחד נבנה דרום חדש.

מבטיחה שגם הפעם אני לא אאכזב אתכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה