״נפתלי בנט נוכל תתפטר עצה לך"



פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית משפט השלום בכפר סבא כתב אישום מתוקן כנגד אלינה ספורטה (65) מאשקלון בגין סחיטה באיומים, לאחר ששלחה מכתבים עם כדור חי לאישתו ובנו של ראש הממשלה הקודם, נפתלי בנט

פרטי

מכתב האישום שהגיש עורך הדין רועי רייס עולה כי ספורטה היא פעילה פוליטית שמשתתפת בהפגנות ומחאות פוליטיות אשר נוהגת להביע את דעותיה ברשתות החברתיות. במשך חודשים, הביעה ספורטה התנגדות ועוינות כלפי ראש הממשלה הקודם, נפתלי בנט, וכלפי סביבתו הקרובה. בפרסומיה ספורטה גינתה את מר בנט, קיללה, הכפישה בבוטות, פרסמה האשמות קשות ואיחולי מוות. בחודש אפריל 2022, דבריה הגיעו עד לכדי כך שאיימה לרצוח אותו, את בנו הקטין ואת אישתו, גילת בנט, אם לא יתפטר מתפקידו.

בהתאם לכך, הכינה ספורטה שני מכתבים, אחד עבור גילת בנט ואחד לבנם הקטין, ושלחה אותם באמצעות מעטפה חתומה בכתב ידה. המכתבים נשלחו למקום עבודתה של גילת ולבית משפחת בנט ונבדקו כנדרש על ידי מאבטח אישים.

בתוך המעטפה של כל אחד מהמכתבים, היה כדור חי של רובה ודף עם המלל: "זה הכדור שיפגע בבטן הרכה שלך נפתלי בנט ויפגע היישר ב... בנט אם לא תתפטר. במכתב השני כתבה: "זה הכדור שיפגע וינטר את גילת שלך הנוכלת או אותך נפתלי בנט נוכל תתפטר עצה לך". לאחר בדיקת המעטפה על ידי מאבטח, היא הועברה לטיפול המשטרה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה