נקשרי מגנה את מעשיהם של חברי ההנהלה



סגן ראש העיר, הממונה על הספורט הוציא הודעה לתקשורת על התנהלות ההנהלה והעמותה

אשקלונט

 זו הודעתו של סגן ראש העיר, דורון נקשרי הממונה על הספורט, בעקבות מעשי ההנהלה והעמותה 

״סיפור עמותת ותיקי אשקלון המחזיקה בקבוצת הכדורגל העירונית 'הפועל אשקלון' שבר היום כל מוסכמות אתיות ומקצועיות כסגן ראש עיריית אשקלון ומחזיק תיק הספורט בעירייה אני מוצא לנכון לגנות בכל פה את מעשיהם ותגובתם של חברי הנהלת הקבוצה.

קבוצת הכדורגל 'הפועל אשקלון' - אשר כמחזיק תיק הספורט אני מנוע מלפעול בעיניינה, שכן בני הוא שחקן בקבוצה עוד מילדותו - מתוקצבת מעירית אשקלון בכספי ציבור. להזכירכם, מדובר בקבוצה אשר משחקת בליגות המקצועניות, אך היום מתברר מעבר לכל ספק סביר כי הקבוצה מתנהלת בחובבניות אשר מזלזלת בכספי הציבור ופוגעת בשחקנים ובספורט בעיר.

ראש עיריית אשקלון לשעבר, אותו ראש עירייה הנאשם בפלילים, איתמר שמעוני, מינה להנהלת הקבוצה את מקורביו, אשר לא בוחלים באמצעים לפגוע בשמו בקבוצה ובראש העיר הנבחר תומר גלאם.

שמעוני, המתקשה להשלים עם הפסדו בבחירות ואף ניסה לעתור בעניין אך נדחה על ידי בית המשפט, מנסה באמצעות האנשים אותם מינה לניהול הקבוצה לפגוע בראש העיר הנבחר תומר גלאם. בתנהלות זו, פוגעים שמעוני ואנשיו אך ורק בילדים שוחרי הספורט בעיר, באוהדי הקבוצה, בשחקנים ובכספי הציבור.

אותה הנהלה בה משתמש שמעוני לצורך הפגיעה בקבוצה, היא ההנהלה שבחמש השנים האחרונות משכה משכורות עתק מחשבון הקבוצה המוחזק מכספי ציבור. ללא שום אתיקה מקצועית, פירקה ההנהלה את קבוצת הכדורגל בשם 'הפוליטיקה', והורידה שנים רבות של עבודה וכספים רבים לטמיון.

הנהלת העיר לא תעבור על כך לסדר היום. ראש העיר אשקלון תומר גלאם, יחד עם הנהלת העיר יפעלו בכל האמצעים העומדים לרשותם מכל הבחינות המקצועיות והמשפטיות על מנת להסיר את הנגע ולהחזיר את הקבוצה למסלולה.

לכם, אוהדי הכדורגל, שוחרי הספורט, נוער ושחקנים מסורים, אני מבטיח כי בקרוב מאוד תשובו לרשום הצלחות והנאות במגרשים וכי הנהלת העיר יחד עם ראש העירייה תומר גלאם יעשו הכל לטובת כך ויעמדו מאחוריכם בהחלטות הגורליות שיתקבלו בימים אלו לטובת העיר אשקלון״. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה