סויסה ואשתו מנהלים את העירייה



עוזר ראש העיר מרקו ואשתו אופירה, מנהלת מתנ״ס ״נווה דקלים״ (מעניין המכרז), מחליטים לשחרר מנהלי מתנסי״ם מוולדנברג וגבעת ציון הביתה. הם לא שוכחים חברים עוזרים לבחורה בשם חדווה תורג׳מן בחברה העירונית ללא עמידה בתנאי הסף, להם יש פיתרון. בית הדין הארצי לעבודה עצר את המהלך (בפרק הבא)

הזוג המלכותי
  • קשה לדעת האם ראש העיר תומר גלאם,  מנכ״לית החברה העירונית, רונית מצליח וסגנה, יוני ראוומי, מודעים לקומבינות של משפחת סויסה וזה להכניס לחברה העירונית כמנהלת משאבי אנוש, בחורה שהיא חברה של אופירה סויסה ושמה חדווה תורג׳מן. 

סויסה מינתה עצמה כאחראית מטעם בעלה על כל המתנסים באשקלון. מוזר? מאוד מוזר שראש העיר תומר גלאם, נותן לאדם שמינה כעוזרו להוציא דיבתו רעה ובראש חוצות,  

הגברת חדווה (חברה של אופירה) קיבלה תפקיד שמחייב מכרז, אבל קטן על משפחת סויסה, הזוג מחליט לשלוח את הגברת חדווה ללימודים כדי שתוכל להיות מנהלת משאבי איוש בחברה העירונית. שערוריה? קטן על המוזכרים מעלה. קשה לי להאמין שראש העיר מודע למהלכים המכוערים והבלתי חוקיים, אחרת לא היה מאשר אותם, אלא אם כן מרקו סויסה ורעייתו המוכשרת עושים בעירייה כבתוך שלהם. באישורו?. הפרשיות שמתגלגלות  בחברה העירונית מסמרות שיער. איך המנכ״לית רונית מצליח מאפשרת למשפחת סויסה לעשות כבתוך שלהם? הגם היא שותפה למערכת המינויים? מקווה בשבילה שלא.  אופירה סויסה נמצאת כבר חמש שנים בחל״ת מעיריית אשקלון. משרד הפנים אינו מאפשר חל״ת מעבר לשנתיים -שלוש שנים ואז הברירה היא שהעובד מתפטר מעבודתו בעירייה או חוזר לתפקידו. יתרה מכך הגברת סויסה מאיימת על עובדי מתנ״סים ולא ברור מכח איזה תפקיד היא עושה זאת (בקרוב נביא הקלטה שהיא מאיימת על עובדים). 

אל הזוג מצטרף גם יוני ראווימי, סגנה של רונית מצליח בחברה העירונית, כדאי לתת לגיטימציה למעשים הגובלים כבר בפלילים. 

המשך הפרשה והקומבינות מחר ויותר גדול אפילו ממה שקראתם עד כה. בין הייתר, האם יש לחדווה, שעוסקת במשאבי אנוש, תואר בכלל.

תגובת העירייה תובא בהמשך

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה