סולידריות חוצת יבשות



משלחת מנהיגי ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים הגדולים בארצות הברית הגיעה לביקור באשקלון

דוברות העירייה

אמש, 2.06, הגיעה לביקור באשקלון משלחת של מנהיגי ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים בארצות הברית.

המשלחת כללה, את יו"ר הוועידה, דיאן לוב, סגן הנשיא, מלקולם הונליין ומנכ"ל הוועידה וויליאם דארוף אשר הגיעו במטרה להביע סולידריות ותמיכה במדינת ישראל בכלל ובאשקלון בפרט לאור מבצע 'שומר החומות'.

חברי המשלחת התקבלו בלשכת ראש העיר, תומר גלאם אשר הביע בפניהם את הערכתו על כך שהגיעו לישראל ולאשקלון. בפגישה נכחו גם, ממלאת מקום ראש העיר, סופיה ביילין, סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט ומנהל אגף אסטרטגיה וחדשנות בעירייה, עידו ליבנה.

ראש העיר, נתן סקירה על העיר אשקלון בכלל ובדגש על ימי הלחימה במהלך מבצע 'שומר החומות',  ההריסות, מספר ההרוגים, הפצועים והנפגעים נפשית. בנוסף, דנו בבעיית היעדר המיגון בשכונות הוותיקות ובחשיבות במיגון לכל תושב.

במהלך ביקורם באשקלון, חברי המשלחת יצאו לסיור ברחבי העיר, ונכחו במבנים שספגו פגיעות ישירות ברחבי אשקלון והתרגשו לראות את דגלי ארץ ישראל שהציבה העירייה מונפים בבתים שנפגעו במהלך סבב הלחימה האחרון וראו בכך סימן לחוזק וחוסן של התושבים.

ראש העיר, תומר גלאם: "שמחתי לארח את המשלחת היקרה שהגיעה למחוזותינו הישר מארצות הברית. הערבות ההדדית והסולידריות שלנו כעם יהודי חוצת יבשות ואנחנו תמיד שם אחד בשביל השני."

מנכ"ל הוועידה, וויליאם דארוף הודה לראש העיר על קבלת הפנים החמה, על ההסברים והסקירה שנתן להם והדגיש כי היה חשוב להם לבקר באשקלון כדי להביע תמיכה בתושבי העיר ושמחו לפגוש את ראש העיר והצוות הנפלא שלו והתרשם שיש לתושבים על מי לסמוך.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה