סיכום: 96 רקטות, 23 מטחים, פגיעה ישירה אחת בבית



לפני זמן קצר הסתיימה הערכת מצב נוספת בחמ״ל עיריית אשקלון. בפתח הישיבה בוצעה סקירה ביטחונית לגבי האזעקה שנשמעה לפנות בוקר בעיר, במהלכה נורו שש רקטות לעבר העיר במטח אחד. ללא נפילות בשטח העיר

דוברות העירייה

בעיריית אשקלון מבקשים לחדד את הנחיות פיקוד העורף בקרב התושבים במיוחד על רקע ההפוגות בין האזעקות - יש להמשיך להישמע להנחיות ולא להיכנס לשאננות. המערכה עדיין בעיצומה והאיום הרקטי קיים בכל רגע נתון. נזכיר כי על פי הנחיות פיקוד העורף חופי הרחצה סגורים וחל איסור להגיע אליהם.

אמש, מיד לאחר הערכת המצב, נערכה קבלת שבת בחמ״ל העירוני לאחר שהעירייה נערכה על מנת לספק לצוותים, למתנדבים ולנציגי כוחות הביטחון, השוהים בחמ״ל, ארוחות וציוד שיסייעו להם להעביר את השבת בצורה נאותה, גם בשעת חירום.

מדברי ראש העיר: ״החמ״ל העירוני ממשיך לפעול כל העת במתכונת חירום ובכוננות מלאה. צוותי הרשות והמתנדבים, שעושים עבודת קודש, נמצאים בכוחות מתוגברים, דרוכים ומוכנים לתת מענה לכל פניה, בכל שעה.

״אני רוצה בהזדמנות זו להודות לכל כוחות הביטחון, משטרת אשקלון, כב״א ומד״א על שיתוף פעולה הדוק, פורה ומוצלח במיוחד בימים אלה.

״אני פונה לתושבים ומבקש מהם, המשיכו להקפיד על הנחיות פיקוד העורף, כפי שאתם עושים עד כה. זה מציל חיים וזה מה שיעזור לנו לצלוח את המערכה הזאת בשלום. שמרו על ההנחיות, שמרו על החיים. שתהיה שבת שלום, שקטה ובטוחה״.

צילום: דוברות עיריית אשקלון.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה