עדיין ניתן להירשם ולהצטרף לתכנית - עד מחר (חמישי)



בתי ספר של החופש הגדול יצאו לדרך: כ-13,000 מוסדות חינוך נפתחו הבוקר – מעל 95% ממוסדות החינוך שבתכנית.*
*בתי ספר שנפתחו:* 1,693 (מתוך 1,922 שבתכנית).
*גני ילדים שנפתחו:* 11,193 (מתוך 11,551 שבתכנית).

דוברות משרד החינוך

שר החינוך, יואב גלנט:* "הקיץ כבר כאן, משרד החינוך נערך בלוח זמנים קצר, וכפי שהבטחתי אנו מפעילים החל מהיום מסגרות חינוך איכותיות עבור ילדי הגנים ותלמידי כיתות א' עד ד', בכל רחבי הארץ, ומזמינים את ההורים שטרם נרשמו להצטרף וליהנות מהתכנית. הפעלת מסגרות החינוך בחופשת הקיץ מאפשרת לתלמידים להדביק פערים, יוצרת רצף לימודי חשוב, מקלה משמעותית על הנטל הכלכלי של ההורים ומסייעת לשיקום המשק".

משרד החינוך והשלטון המקומי פתחו הבוקר את מסגרות החינוך, כחלק מתכנית בתי ספר של החופש הגדול. בפעם הראשונה כוללת התכנית גם את ילדי גני הילדים ואת תלמידי כיתות א' ועד ד', בסכום כולל של מיליארד שקלים. *יובהר שעדיין ניתן להירשם ולהצטרף לתכנית - עד מחר (יום ה', בשעה 12:00).*

לראשונה, מסגרות החינוך יפעלו במשך חמישה שבועות, עד לתאריך 6.8.20, ובנוסף יופעלו גם צהרונים מסובסדים, עד השעה 16:00, עבור ילדי גני הילדים ותלמידי כיתות א' וב' – בסכום כולל של 210 מיליון שקלים.

מסגרות החינוך, בימי חופשת הקיץ, מעניקות לתלמידים רצף חינוכי, מקלות משמעותית על הנטל הכלכלי של ההורים, ומאפשרות להורים לעבוד ולמשק להשתקם.

בתי הספר של החופש הגדול יפעלו חמישה ימים בשבוע, בכל הארץ, ובכלל זה בבתי ספר מוכרים שאינם רשמיים, ויעניקו מגוון רחב של פעילויות חינוכיות איכותיות.

התמונות מבתי הספר נוף ים א׳ ונוף ים ב׳ וגם ממצפה ברנע.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה