״עוד תתחולל כאן רעידת אדמה״



יואל ישורון, דיקן הסטודנטים של מכללת אשקלון, כתב האישום נגד אלוביץ : מצעד השקרים של מנדנבליט והפרקליטות

פרטי

קראתי בשקיקה את תגובת פרקליטיו של שאול אלוביץ, עוה״ד ז׳ק חן ויהל דאר, לאישומים בתיק 4000. זו מלאכת מחשבת כתובה בידי אומן. דבר דבור על אופניו. ברי, כי המדובר במסכת אישומי סרק. עלילת דברים תפורה בידי חייטי חלם שלומאלים.

♦️ כתב האישום לוקה בהתעלמות זדונית מעובדות מהותיות ובשזירת אחרות לנרטיב סיפורי מאולץ.

♦️ התערבותו של אלוביץ לעניין סיקור רה״מ ומשפחתו באתר וואלה שבבעלותו, הייתה בעיקרה, ניסיון לאזן, אפילו במקצת, את הקו הפוליטי של האתר ואת הקו השלילי הקיצוני, הקטנוני והמקומם שננקט נגד ראש הממשלה ומשפחתו.

♦️ אלוביץ לא קיבל מרה״מ ״טובות״, גם לא ״הטבות רגולטוריות״. המדובר ב״פעולות שלטוניות״ טריוויליות ומחויבות עפ״י דין, שרה״מ עשה במסגרת תפקידו ועל בסיס עבודת גורמים מקצועיים, המלצתם, ונוסח שהועבר לנתניהו - לחתימתו כשר הממונה.

♦️ ישנו פער עצום בין התנהגות אנושית המבקשת, בין היתר, למתן התנהלות קטנונית ומקוממת ( שראוי היה לעשות זאת), לבין ניסיון לשוות לפעולה אנושית זו- לבוש של קשר שוחדי.

♦️ פערים אלה מבטאים את ההבדלים בין טכנאות משפטית ( שדוחקת עובדות סלקטיביות לתוך תבניות התנהגות אנושית של ״יסודות העבירה״, ומייצרת מציאות של עבירות שאינן כאלה), לבין התנהגות אנושית זו שלא נמצאת כלל במתחם הדין הפלילי. הגם, שזהו ״תקדים עולמי״ שמותח את גבולות השוחד למחוזות מופרכים.

♦️ האישום מתאפיין בבחירה שרירותית של אירועים, תוך השמטה זדונית של אירועים מהותיים השוללים את סיפור המעשה.

♦️ נאמנה לנרטיב הסיפורי שלה, הרחוק ת״ק פרסה מהאמת (!!!) הפרקליטות ( המאשימה) ״מסדרת״ את הדמויות והאירועים ״במחזה״ כשהיא לוקחת לעצמה חופש יצירה אומנותי - והופכת כל ערוב למישור.

♦️במסגרת אותו חופש יצירה, סילקה הפרקליטות את כל ההסברים האמיתיים והמקצועיים שהנחו את פעולותיה המקצועיות של בזק ואנשיה לטובת החברה, ולעומתן, עמדות לא ענייניות ולא לגיטימיות של פקידים, הוצגו כעמדות מקצועיות.

♦️ המוקש הטמון במענה לכתב האישום ( באופן שמתעלם מכשליו) הוא הסכנה שבתשובה לנרטיב הסיפורי, ימצא עצמו הנאשם מניח את הנחות היסוד המופרכות שעומדות בבסיסו.

♦️ הפרקליטות מייבאת לתוך ארוחת הערב שהתקיימה במעון רה״מ אלוביץ באפריל 2012, את הנרטיב הסיפורי.

סוף דבר:
עוד תתחולל כאן רעידת אדמה שתמוטט טוטלוס את התופרים והמתפרה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה