עושים הכל להשלמת הסמסטר



אקדמית אשקלון מעדכנת את הסטודנטים בדבר התנהלות הבחינות בסמסטר ב'

יח״צ

על רקע הוראת משרד הבריאות לפיה אסור לקיים מבחנים בתוך הקמפוסים, המכללה האקדמית אשקלון הוציאה הודעה מפורטת לקהל הסטודנטים בדבר המתכונת שבה יתנהלו הבחינות.

"כידוע לכולנו, אנו במהלכו של משבר בריאות מתגלגל שכמותו לא ידענו", נמסר בהודעת ההנהלה שפורסמה באתר המכללה. "אנו ערים ומודעים לקשיים ולתחושת אי הוודאות שמלווה אתכם מאז התפשטות נגיף הקורונה ולצד אירוע מורכב זה, אנו עושים ככל שביכולתנו כדי להשלים את הסמסטר בצורה הטובה ביותר. אנו פועלים על פ הנחיית המועצה להשלכה גבוהה ומשרד הבריאות בסוגיית הבחינות ובהתאם לזאת, החל מיום ראשון הבחינות יבוצעו באופן מקוון, למעט בחינות בקורסים שיוחרגו בהסכמת המל"ג ויתבצעו באופן פרונטלי.

עוד צוין כי "צו בריאות העם קובע שלא יהיה ניתן לקיים בחינות בנוכחות פיזית פרט לחריגים שתיקבע המועצה להשכלה גבוהה בהסכמת מנכ"ל משרד הבריאות. נדגיש כי לפי שעה, עדיין לא התקבלו הנחיות הנוגעות להחרגה של בחינות אלה. ברגע שנקבל הנחיות מדויקות לידיעתכם מהר ככל האפשר.על מתווה הבחינות הצפוי לסמסטר ב', נביא זאת לידיעתכם מ בהודעה שתישלח אליכם ממדור הבחינות.

אנו מאחלים לכם הצלחה רבה, וכמו בכל תקופת בחינות המפתח להצלחה גם בבחינות מקוונות הוא לימוד, הכנה, העמקה ושמירה בלתי מתפשרת על יושרה, הגינות וטוהר הבחינות. בהצלחה בבחינות ובריאות איתנה וטובה לכולנו", לשון ההודעה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה