עידו מהצרי מונה למנכ"ל תלמ"א



הדירקטוריון של התכנית הלאומית למצוינות באנגלית, אישר היום (ד' 26.10) פה אחד את מינויו לתפקיד

צילום: אלעד גוטמן

דירקטוריון תלמ"א (תכנית לאומית למצוינות באנגלית) אישר היום פה אחד את מינוי של האשקלוני, עידו מהצרי, במקומו של אלון פוטרמן, אשקלוני אף הוא, שמונה לתפקיד מנכ"ל קרן היסוד.

עידו מכהן כראש המטה וחברה הנהלה של תלמ"א ב-4 שנים האחרונות, בתפקידו הנוכחי מקיים קשר עם כל הדרגים הניהוליים מבית ומחוץ, זאת כדי לאפשר תקשורת מיטבית ולהבטיח שיתופי פעולה חוצי מגזרים. בעבר שימש עידו כמנהל אזורי ביחידה לשליחות של מטה הסוכנות היהודית בירושלים, שם התבקש להטמיע תהליך של פיתוח ארגוני, הובלת סמינריונים והדרכות שונות, ארגון אירועים והקמת שותפויות אסטרטגיות עם בעלי עניין שונים. עוד שימש עידו כשליח הסוכנות היהודית באוניברסיטת "רטגרס" במשך שנתיים, ובמסגרת תפקידו גם נתן מענה לקהילות היהודיות שבאזור האוניברסיטה.

עידו מקפיד להשתייך ולהשתלב ביוזמות חדשניות לחיבור בין קהילות יהודיות בתפוצות לישראל, ואף לקח חלק במשלחות הראשונות של תכנית ENTWINE של ארגון הג'וינט העולמי למרוקו ולאמירויות.

עידו מחליף את אלון פוטרמן, מנכ"ל תלמ"א ב-8 השנים האחרונות שעובר לכהן כמנכ"ל קרן היסוד. פוטרמן ייסד את הפורומים לחינוך בדרום, שימש כמזכיר ״ועדת דורנר״ שקבעה את מדיניות החינוך המיוחד, וגם הוביל את המיזם המשותף לצה״ל ומשרד החינוך ״דרך ארץ ושמיים״ בשנת ה-60 של מדינת ישראל. מחוץ לעולם החינוך, פוטרמן ייסד וניהל את תכנית ההסברה הבינלאומית ״שגרירי אלעל״, הוא משמש כשופט וחבר הועדה הציבורית בתחרות ״המורה של המדינה״, מרצה ל״מנהיגות חינוכית״ בקורסי פיקוד שונים במערכת הביטחון, וספרו הראשון ״מכל מלמדי״, הפך באחרונה ל״רב מכר״.

אלון פוטרמן בירך על מינוי עידו מהצרי ואמר: "זו תעודת כבוד לכולנו, ותעודה ליכולות המנהיגות שלו ולטיב יחסיו עם השותפים מכלל המגזרים. אין מתאים ממנו״.

קרדיט צילום: אלעד גוטמן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה