עירייה של קומבינות



בין הטבחים שהגיעו לאשקלון אמש לפסטיבל האוכל, היו גם כאלה שפתחו בליל תשעה באב את מסעדותיהם. עצם זה, העירייה לא הייתה צריכה להביא אותם. הבשר הלא כשר שנמכר לציבור הוא באחריות ראש העיר ועיריית אשקלון המחפפת

הרבנות הראשית

אין לי בעיה עם אוכלי בשר לא כשר שיאכלו כמה שהם רוצים, יש בעיה עם זה שראש העיר, תומר גלאם, אחראי אישית על כל האירוע שהתקיים אמש באיזור הטיילת בחוף הצפוני והוא ציבורי, אין לי ספק שזה אירוע פוליטי שנועד להאדיר את שמו, גם זה בסדר, אבל עיריית אשקלון, ידעה מראש שאין כשרות ותעודת כשרות מהרבנות לדוכנים ואמרו לרבנות שיהיה בסדר, אולם שיטת הסמוך מזמן עובדת בעירייה ״אל תדאג בויה״ הפך למטבע לשון בעיריית אשקלון. 

אמש התרחש אירוע שגם הרב יצחק ברדא, שנותן חסות לגלאם צריך להתנער ממנו ומיד, אחרת יחשב כנותן יד למעשים שהרב לא אמור לכסות עליהם ״שומר נפשו ירחק״ הוא משפט שכוונתו לא ללכת למקומות שאינם כשרים. 

תומר גלאם, ספג אמש מכה קשה משום שאשקלון היא עיר מסורתית ורובה שומרת מסורת ואוכלת כשר, גלאם גרם לכך שאמש אכלו תושבים רבים אוכל לא כשר ולא מרצון. הערב, אם יגיע הציבור הם לא יאכלו בדוכני המזון, אלא אם כן הרבנות תגיע להכשרת המקום ולתליית תעודות כשרות בכל הדוכנים. אוכלי הכשר לא יעיזו לאכול במקום אלא אם כן יתלו במקום תעודות הכשרות. די עם הקומבינות על גב הציבור.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה