״עיתונאים בהפרעה והפעם העיתונאית סימה קדמון״



רובה של התקשורת בישראל ירדה לשאול תחתיות. את רוביקון ההטייה הפוליטית חזק שמאלה הם כבר חצו. עכשיו זו כבר מגה- פסיכוזה, מגה-הפרעה. ״העיתונאית״ מ״ידיעות״ היא רק מיקרו-קוסמוס להפרעה שהפכה למודל

יואל ישורון

יואל ישורון מכה בתקשורת ללא רחם:

א. בשישי האחרון הפך הטור שלה ״זה לא פחד, זה עצב״ ( 14/5 ) לשק כזבים במודע, להינדוס תודעה אנטי יהודי. אנטי ישראלי. הכותרת המקושקשת. זה באמת לא פחד?
הטרור שעברו תושבי לוד היהודים, תושבי יפו , ירושלים, רמלה ועכו הוא לא פחד? זה רק עצב? הרס ושרפת בתי כנסת? סימה קדמון, היית מעדיפה להיות במקומם שם..?

ב. ה״עיתונאית״ קדמון מונה 3 ערים כביטוי לעצב - לוד, בת ים ועכו. ומיד אחרי ציון 3 הערים היא עוסקת רק בבת ים!!! היא ״שכחה״ את לוד? את עכו? את יפו? את י-ם? את אום אלפחם? את הישובים הערביים בדרום? דמנציה מתקדמת או שמא כזב בזדון? הינדוס תודעה מכוון?

ג. ה״עיתונאית״ מצטטת את גדול המסיתים, יאיר לפיד, שאם לא נחליף את נתניהו ״נפסיד את המלחמה החשובה ביותר - מלחמת האזרחים״. רגע..? אז לא פרעות הערבים היהודים הוא העניין, אלא נתניהו. זה העצב האמיתי של קדמון ושות׳.

ד. חצי הטור של סימה קדמון בכלל עסוק בבנט. בפוליטיקה. בעצב הפוליטי. או איך שהיא מכנה אותו ״קפץ לו הנפתול״. הנפתול לא קפץ לו כשערק למחנה השמאל. רק כשהוא חזר לגוש הימין. שם היה. שם נשבע שיהיה.

סוף דבר:
רמה כה רדודה וחלולה של טור ״עיתונאי״ טרם ראיתי. זה לא חריג. אלה כל הטורים של סימה קדמון. זה היה רק המפלצתי שבהם. שום עצב לא קינן בה על אחיה החרדים כשחבריה, לפיד וליברמן הסיתו נגדם באופן מפלצתי ומופרע.

הכותב:
יואל ישורון
מרצה למדעי המדינה
המכללה האקדמית אשקלון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה