עכשיו זה כבר לא משחק



העמותה המנהלת את הפועל אשקלון, תקבל בימים הקרובים את הודעת ההוצאה לפועל שהוציא נגדה משה ז׳אן מחברת ח. א. ש על חובם אליו. העמותה: ״העירייה לא נותנת לנו תשובות ברורות״

אשקלונט

קבוצת ח.א.ש הוציאה נגד העמותה המנהלת את  הפועל אשקלון, צו דרך ההוצאה לפועל על סכום של כ 140 אלף ש״ח, על שרותי אבטחה שהעניקה לקבוצה הפועל אשקלון.

זה הצעד המעשי הראשון של משה ז׳אן הבעלים של החברה.

מהעמותה מסר אמנון גלולה את תגובתו:״אנחנו העמותה עשינו ועושים ככול יכולתינו לטובת קבוצת הכדורגל. נתבקשנו למנות שלושה אנשים מטעם העיריה לעמותה כתנאי להעברת הכספים.  חתמנו וצירפנו את השלושה ופעימת התשלום שולמה. כשהגיע מועד התשלום האחרון שוב העיריה התנתה את התשלום בחתימתנו על המחאת זכות, להעברת הכספים לקבוצה באופן כזה שהכסף יועבר לבקרה והבקרה תעביר את הכסף לשחקנים ולמנהלת וגם על המחאה זו חתמנו ורק חלק מהתשלום הועבר, לאחרונה הגענו להסכמות להעברת יתר התשלומים ובין היתר הסכמנו למנות מנכ״ל לקבוצה מטעם העירייה והכנו מסמכים מתאימים, אך שוב העיריה לא עמדה בהסכמים ולא חתמו על המסמכים ובמקביל ״בתום לב ״ חברת השמירה של משפחת גיאן הגישה תביעה בגין שרותי שמירה. למרבי האירוניה החברה הזאת התחייבה להעביר כ 200,000 שח לקבוצה ונתנה ציקים ובעורמה החזירה אותם, באין ברירה נאלץ להגיש תביעה נגדית כנגד החברה שלא עמדה  בהתחייבותה. בכל אופן נעשה הכל לטובת הקבוצה. כמו כן, אנחנו מבקשים לקבל תשובות ברורות מהעיריה מה היא מבקשת מאיתנו כדי להעביר את הכספים על פי ההסכם״. 

נודע שיש בכוונת העמותה להכריז על פשיטת רגל, מה שיגרום לקבוצה להיסתכן בהורדת שתי ליגות. העמותה הסכימה לעזוב, אולם בעירייה סירבו לקבל את עזיבתם והחליטו להשאיר אותם במצב שבו העירייה עלולה להינזק בכמה מיליוני שקלים, שכן היא ערבה לקבוצה ולחובותיה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה