על פרשני הפח שיושבים באולפני הטלוויזיה והרדיו



יואל ישורון, מרצה למדעי המדינה ודיקן הסטודנטים במכללת אשקלון, בטור נוקב על הסוקרים, הפרשנים בטלויזיה ובמערכות עיתוני ״ידיעות״ ו״הארץ״

יואל ישורון על האולפנים שהפכו למטות הבחירות של השמאל, למעבדות להנדסת תודעה, להסתה שוצפת ופרועה, במטרה ליצור אנרכיה ודמורליזציה,וכן, להפוך את נתניהו לדמון, לשטן. אבל זה לא יעזור להם.

♦️ ברוב מערכות הבחירות הליכוד בהערכת חסר של בין 2 ל-6 מנדטים בסקרים ( לעומת התוצאות בקלפי). זה לא יסתיים ב-29 מנדטים כמו בסקרים, אלא בלפחות 35 מנדטים!!!

♦️ מחנה השמאל מתגייס ויתגייס בהמוניו, עם מגה-אירגונים, השופכים המון כסף במערכה זו, עם תקשורת מוטה חזק שמאלה שתלך ותחריף את קמפיין ״רקלאביבי״, ליבוי ההפגנות והכאוס ברחובות ( כמו באום אל פחם), ובכלל.

♦️ בכל מערכות הבחירות מצביעי השמאל הולכים להצביע יותר ממצביעי הליכוד והימין ( בפער של 10% לשמאל). אנחנו חייבים לצמצם את הפער הזה רק אם נוציא את תומכי הליכוד מהבתים!!! זה צו קריאה! זה להיות או לחדול.

♦️ יש למדינת ישראל את המנהיג החזק, החכם, המנוסה, הכריזמטי והמשפיע ביותר בעולם!! מנהיג העובד 24/7 רק למען מדינת ישראל ועתידה. מנהיג ש״אלוהים נגע בו״. כי אני לא מצליח להסביר את יכולותיו, כוחו והישגיו הבלתי נתפסים!!!

ואני שואל אתכם:
♦️ האם אנחנו ניתן לכת ״רקלאביבי״ בשמאל לרקוד באולפני הטלוויזיה וברחובות בליל ה-23/3???
♦️ האם אנחנו ניתן לכת רקלאביבי בשמאל להרוס ולעקור את המסורת היהודית ואת חזון ארץ ישראל ???
♦️ האם אנחנו ניתן לכת רקלאביבי בשמאל לפגוע בגדול המנהיגים בעולם וגדול המנהיגים שקמו לעם ישראל, רה״מ בנימין נתניהו ?

סוף דבר:
זה או שנוציא את כולם מהבתים ב-23/3, או שחלילה נפסיד!!!

הכותב:
יואל ישורון
מרצה למדעי המדינה
המכללה האקדמית אשקלון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה