עשרות ילדות וילדים עם צרכים מיוחדים נהנו מהפנינג קיץ



לאחר שההפנינג נדחה בעקבות מבצע ‘שומר החומות׳ הוא יצא לדרך ביוזמת העירייה ובשיתוף עמותת המש״ב

דוברות העירייה

ביום חמישי האחרון (17.06.21) התקיים ברחבת ׳אשקלונה׳ הפנינג עבור משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים. באירוע נכח ראש העיר, תומר גלאם וסגן ראש העיר הממונה על אוכלוסיית הצרכים המיוחדים, יורם גניש ועשרות משפחות.

כמידי שנה, מקיימת עיריית אשקלון בתקופת ל"ג בעומר את ההפנינג לטובת ילדות וילדים עם צרכים מיוחדים במסגרתו היא מוקירה תודה לכלל הגופים ונותני השירות לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים במגוון גילים ואבחנות שונות.

במהלך ההפנינג נהנו המשתתפים מעמדות מתנפחים, מתחם ירי בחץ וקשת, ירי בכדורי צבע, מעגל מתופפים, מתחם התנסות ברכיבה על אופני 'אתגרים' ועוד מגוון פעילויות מהנות.

ראש העיר, תומר גלאם: "אני שמח שגם השנה הצלחנו לקיים את ההפנינג השנתי שלנו למשפחות עם צרכים מיוחדים. מדובר בנושא שקרוב לליבי ואני רוצה להודות לסגן ראש העיר, יורם גניש, על שיתוף הפעולה בתחום ולכל העוסקים במלאכה. תמיד מרחיב את הלב ומרגש לפגוש את הילדות והילדים המקסימים האלו. שרק יחייכו וישמחו כל החיים."

סגן ראש העיר הממונה על אוכלוסיית הצרכים המיוחדים, יורם גניש: "לאחר שנה שבה היינו בסגר עקב הקורונה, ביום חמישי ערכנו מסיבת קיץ למשפחות עם ילדים עם צרכים מיוחדים. התחלנו בצעידה מחוף דלילה יחד כל המשפחות עד לחניון 'אשקלונה'. שם חיכו לילדים דוכני פופקורן, שערות סבתא, מתקנים מתנפחים, מעגל מתופפים, אופניים אתגריים מיוחדות לילדים עם מוגבלויות פיזיות. כמו כן, היה מופע מדהים של להקת 'ים אהבה' המורכבת מבוגרים על הרצף האוטיסטי מאשקלון ומופע ג'גלינג של ליאור סורין. אני רוצה להודות לראש העיר, תומר גלאם על הסיוע ועל הדאגה לילדים ולדפנה ביטון מנהלת אגף תנו"ס. כמו כן, תודה מיוחדת למלי ברלינסקי על ההפקה והארגון של היום המיוחד הזה, שמח שהצלחנו להעלות חיוך על פניהם של מאות ילדים."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה