עשרות מחשבים ניידים חולקו לתלמידים עם צרכים מיוחדים



החלוקה מצטרפת לאלפי מחשבים שחולקו בחודשים האחרונים לתלמידים שאין ברשותם מחשב בבית

דוברות העירייה

אתמול (חמישי), בהתאם להגבלות משרד הבריאות, החלה חלוקת כ-60 מחשבים לילדים עם צרכים מיוחדים באשקלון. החלוקה נפתחה בלשכת ראש העיר, תומר גלאם, יחד עם חבר המועצה הממונה על אוכלוסייה עם צרכים מיוחדים, יורם גניש, מנהלת אגף תרבות נוער וספורט, דפנה ביטון ומנהלת המחלקה לחינוך מיוחד במינהל חינוך ותנו"ס, גלית מרציאנו.

הפרויקט, כמו פרויקטים דומים לו שנערכו באשקלון בחודשים האחרונים, נולד במטרה לתת מענה לצרכי המשפחות, שאין ברשותם מחשב בבית, וכן לצמצם את הפער הדיגיטלי בין כלל התלמידים, בעיקר בעקבות המעבר ללמידה מרחוק בשל מגפת הקורונה. לחלוקה קדמה עבודת מטה בין אגף תרבות נוער וספורט והמחלקה לחינוך מיוחד לאיתור המשפחות ובכך לאפשר הזדמנות שווה לילדים ולילדותהמיוחדים.

ראש העיר, תומר גלאם: "בשנים האחרונות אשקלון הינה שיאנית חלוקת המחשבים לתלמידים, הצורך התגבר בתקופת הקורונה ובמהלך החודשים האחרונים חילקנו אלפי מחשבים נוספים לתלמידיםשלא היה ברשותם מחשב בבית. לא פסחנו על אף אוכלוסייה והפעם התמקדנו גם במחשבים לתלמידים עם צרכים מיוחדים. לכולם, בלי יוצא מן הכלל, מגיעה נקודת פתיחה שווה על מנת שיוכלו ללמוד, להרחיב את הידע שלהם ולהצליח בכל אשר ירצו".

חבר המועצה הממונה על אוכלוסייה עם צרכים מיוחדים, יורם גניש: "כאשר יצא הפרויקט מחשב לכל ילד, הילדים עם צרכים מיוחדים לא נכללו בחלוקה. אני וראש העיר קיבלנו החלטה שלא יהיה ילד מיוחד באשקלון שלא יהיה לו מחשב וכך, רכשנו מחשבים לכל הילדים עם הצרכים המיוחדים שאין להם מחשב והיום התחלנו בחלוקה. אני רוצה להודות לדפנה ביטון, מלי ברלינסקי ולגלית מרציאנו על העבודה המדהימה שהם עושים למען הילדים וכמובן תודה לראש העיר, תומר גלאם, ששם את הילדים שלנו בראש סדר העדיפויות".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה