פורים כזה עוד לא היה באשקלון



מיטב הכוכבים באגמים, מסיבת רחוב בעיר העתיקה והפנינג לכל המשפחה במדרחוב

דוברות

אנה זק, מושיקו מור, אוראל צברי וגם כוכבי הילדים, מיכל הקטנה, מפרץ ההרפתקאות ותומר דודאי באירוע מרכזי בפארק אגמים וכן: מסיבת רחוב בלב העיר העתיקה וברביעי הפנינג במדרחוב העירוני; הכניסה חופשית לכל העסקים.

עיריית אשקלון מזמינה את תושבות ותושבי העיר ליום חגיגות שטרם נראו כמות בעיר ויציעו מגוון רחב של אירועים מהנים במיוחד לכל הגילים.

החגיגות יחלו ביום שלישי, 07.03.23, החל מהשעה 11:00 ועד השעה 17:00 בפארק ׳אגמים׳ שילבש חג ויציע הפנינג שמח במיוחד, מהנה וחוויתי לכל המשפחה.

החל מהשעה 11:00 בבוקר יתקיים הופעות לילדים עם מיטב הכוכבים, בהם אבא קדברא, מפרץ ההרפתקאות, תומר דודאי, מיכל הקטנה ועוד. את ההופעות ילוו הלהקות המקומיות כחלק ממדיניות ראש העיר לעודד ולקדם את האמנים המקומיים באשקלון.

בשעות הצהריים יעלו על הבמה מושיקו מור ואנה זק להופעות מהשורה הראשונה. את כלל המופעים ינחה אוראל צברי.

לאורך כל היום יהנו התושבות והמתחמי יצירה, איפור, קעקועים, מתנפחים, צילום חוות דעת, פעילות אתגרית, דוכני מזון ושתייה ועוד.

לראשונה ועם השלמת העבודות לשדרוג מגדל, תתקיים מסיבת רחוב מדליקה החל מהשעה 21:00 ועד לשעות הקטנות של הלילה העתיקה, מרחוב הכרם כד למתחם החאן. המסיבה תכלול שורה של DJ'S מתחלפים, עמדות צילום סלפי מוארות ודמויות שטח מוארות, דוכני אוכל ושתייה ועוד. הכניסה למסיבה מגיל 18 ומעלה בהצגת ת״ז בכניסה.

ואם חשבתם שנגמר, תחשבו שוב. החגיגות יימשכו ביום למחרת, יום רביעי, 08.03.23, בין השעות 11:00-16:00 במדרחוב העירוני,* שם יתקיים הפנינג לכל המשפחה עם דמויות רחוב, סדנאות, יצירות, פעילות לילדים ועוד.

הכניסה לכלל הפעילויות הינה חופשית.

ראש העיר, תומר גלאם: ״איזה חג פורים מחכה לנו. מהאירוע המרכזי בפארק אגמים, דרך מסיבת רחוב מדליקה לראשונה בעיר העתיקה והמחודשת שלנו ועד להפנינג משפחות במדרחוב העירוני. באירועים הושקעה מחשבה כך שייתנו מענה גם לאלפי תושבות ותושבים, מהגיל הרך דרך בני נוער וצעירים, וגם לעסקים מקומיים בעיקר לנו כל כך. אני מזמין את כל המשפחה העיר לקחת חלק במגוון אירועים באשקלון וליהנות מחג שמח ומהנה במיוחד, כמו שאנחנו יודעים ומכירים״.

המשנה לראש העיר הממונה על מעמדים, משה אטיאס: "אשקלון, העיר שידועה באירועי החגים והקיץ הגדולים והטובים ביותר, עושה זאת שוב! גם בחג הפורים הקרוב נזכה לחגוג יחד עם מיטב ההופעות של גדולי האמנים וליהנות ממגוון רחב של פעילויות, הופעות ומתחמים לכל המשפחה. יישר כוח לכל העוסקים במלאכה אשר מקפידים לקיים את החגיגות כיד המלך. אני מודה לראש העיר, תומר גלאם על שיתוף פעולה וההשקעה הניכרת לטובת הנאתם של תושבות ופיתוח אשקלון. שיהיה לנו חג שמח ומבדח״.

קרדיט תמונות:
מושיקו מור - רום אליעז
מיכל הקטנה - אילן בשור
אבא קדברא - דוד סופר
אוראל צברי - מאי סביר
תומר דודאי - אורלי מויאל
אנה זק - אלכס ליפקין
מפרץ ההרפתקאות ©️ 2019 SPIN MASTER

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה