פטור מארנונה לעסקים לשלושה חודשים



אגף ההכנסות משלים בימים אלה את מתן הפטור מארנונה לחודשים מרץ, אפריל ומאי לבעלי העסקים באשקלון הזכאים לכך

דוברות העירייה

כידוע, קבע ראש העיר, תומר גלאם, כי ההטבה לבעלי העסקים באשקלון, בהתאם לתקנות משרד הפנים בנושא, תהיה באופן של מתן פטור מארנונה לתקופה של שלושה חודשים (מרץ-מאי 2020).

בהתאם לכך, עובדי האגף החלו בהזנת ההנחה לבעלי העסקים, זאת באופן אוטומטי וללא כל צורך בהגשת בקשה מצדם.

בעלי עסקים שזכאים להנחה אשר שילמו את תשלומי הארנונה לשנת המס במלואה או לחודשים מרץ ואפריל חשבונם יזוכה בתשלומים שבוצעו על ידם עבור תקופת הפטור.

ככל שישנם בעלי עסקים שלגביהם משרד הפנים קבע, כי אינם זכאים להנחה ונפגעו ממשבר הקורונה, אנו מזמינים אותם לפנות לאגף ההכנסות על מנת לבחון אפשרות לפריסת תשלומים נוחה.

"עיריית אשקלון תמשיך לסייע לעסקים המקומיים בכל הכלים העומדים לרשותה, כפי שעשינו מאז תחילת המשבר, בין היתר, על ידי הקצאת שלטי פרסום ללא תשלום, סיוע בנושא 'התו הסגול' וכעת - הענקת פטור מארנונה לשלושה חודשים. אנו רואים בהם את הכוח המשמעותי ביותר המניע את הכלכלה המקומית ואנו פועלים לקידום יוזמות נוספות למענם ליציאה מהמשבר. בימים אלו אנו עובדים על הקמת אתר ייעודי לעסקים בעיר שירכז את כל המידע עבורם, תמיכה, הדרכה ועוד", אמר ראש העיר.

בתוך כך, שדרגו בעירייה את האפשרות להגשת הצהרת 'התו הסגול' לעסקים ומהיום, ניתן יהיה למלא ולהגיש את ההצהרה על ידי בעל העסק בקלות ובמהירות בצורה מקוונת באתר העירייה ובאפליקציה העירונית > https://bit.ly/2z6l0jI

לפרטים נוספים על התנאים לקבלת 'התו הסגול' לעסקים - https://bit.ly/2z9S6zd

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה