פייק תיקים. פייק יועמ״ש. פייק פרקליטות



אני מודאג כאזרח. אני מודאג לא פחות ויותר כמרצה למדעי המדינה. דאגה מהקניבליזם ואובססיית ההפיכה השלטונית שהשתלטו כמגה- מגנט, על גורמי האכיפה והשמאל הרדיקאלי והאנרכיסטי בישראל. הם לא עוצרים באדום

הכל כשר ולגיטימי לביצוע ההפיכה.הסכנה הגדולה - שהמנצחים על ההפיכה יושבים ברחוב צלאח א-דין.

א. מנדנבליט והפרקליטות כבר מזמן לא על תקן של ״שומרי סף״. הם חלק דומיננטי ופרואקטיבי מניסיון ההפיכה. תוך שימוש בכל ארסנל נשק יום הדין. זה שהפרקליטות התעקשה שהעדויות במשפט נתניהו יישמעו עוד לפני הבחירות (!!!) רק מעידה על המטמורפוזה שהתחוללה בגופים אלה, שהפכו במודע לקבלני הביצוע של השמאל, רק בתחפושת משפטית.

ב. המיתפרה החובבנית בפרקליטות רקחה ממוחה המעוות פייק תיקים. רקיחה דימיונית של אישומים, להם אין תקדים אחד בעולם!!! כגון: ״סיקור אוהד״ או ״היענות חריגה״. ולא רק. הם לא דימיינו שלפיל ביערות אפריקה יש עור כשל ביבי. הם לא דמיינו שנתניהו לא ייכנע, אלא ילחם ויגיע לשיא כל הזמנים. הם לא האמינו שהעם נוהה אחריו ולא מאמין להם.

ג. ופתאום..? מסתבר שהתיקים נתפרו ע״י תופרים חלמאים,טירונים וסחיטים. ודרשת הדיג שתפרו עשוייה מחוטי דיג מסיליקון חד פעמיים ומתפוררים. החורים ברשת הדיג מתרבים וצפים, והופכים את הרשת כולה למושחתת, רקובה ומסוכנת.

ד. ביצוע חקירת ראש ממשלה, ללא אישור היועמ״ש כנדרש בחוק יסוד הממשלה, ורקיחה של ״מיזכר״ ( עאלק ״אישור״) לביצוע חקירה בעל פה, תוך שהם משקרים את בימ״ש - זה מעין מאפיוזי. זה ה״קוזה נוסטרה״ בגירסה ישראלית.

ה. חוק יסוד הממשלה דרש את אישורו של היועמ״ש קודם חקירת ראש ממשלה, ולא במקרה. כוונת המחוקק הייתה, למנוע סצנריו מאפיוזי של תפירת תיקים ע״י פקידים משיקולים פוליטיים.

סוף דבר:
אולי טעו סניגוריו של נתניהו משהקדימו לטעון לפסלות חקירות או המשפט כולו בשל היעדר ״האישור״ מראש, ובכך נתנו לתופרים זמן לרקוח ״מיזכר״ ואליבי, אך הרפש והחורים יצופו על אף ההסתרה. על אף האובססייה. על אף ״רשת ההסוואה״ המאורגנת.

הכותב:
מרצה למדעי המדינה
המכללה האקדמית אשקלון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה