פסגת היופי באה ממכללת אשקלון



יו"ר אגודת הסטודנטים באשקלון, יפה טבג'ה, קוראת לסטודנטים ולמדינה כולה להצביע עבור נועם דהן, סטודנטית למשאבי אנוש במכללה

יחצ

נועם דהן היא אחת מ- 12 המועמדות הסופיות בתחרות "מלכת היופי" של מגזין 'לאשה'. יפה: "נועם היפה, החכמה והמוכשרת, תהיה עוד שגרירה מצויינת שלנו". נועם: "אני גאה לייצג את המכללה בתחרות. בחרתי ללמוד כאן כי אהבתי את האווירה, החמימות, והתחושה הביתית"


יו"ר אגודת הסטודנטים במכללה האקדמית אשקלון, יפה טבג'ה, אירחה היום (חמישי) את נוהם דהן (22) משדרות, סטודנטית למשאבי אנוש בחוג למדעי החברה במכללה בשנה א'. נועם היא אחת מ- 12 המועמדות הסופיות בתחרות מלכת היופי היוקרתית של השבועון "לאשה". טבג'ה, שכיכבה בעבר בשלטי חוצות ברחבי הדרום שקראו להירשם למכללה, קוראת לאלפי הסטודנטים הלומדים במכללה, להצביע עבור נועם. "שם המכללה יצא למרחוק בזכות רמת הלימודים הגבוהה כאן, והגיבוש החברתי", אומרת יפה. "אני משוכנעת שנועם, מלכת היופי הבאה של ישראל בעזרת השם, תהיה עוד שגרירה מצוינת שלנו. זה כבוד גדול עבורנו שנועם מייצגת אותנו. אני מברכת את נועם, היפה, החכמה והמוכשרת, וקוראת לכל הסטודנטים ולכל תושבי המדינה להצביע עבורה ולהביא אותה לגמר. היא באמת ראויה לזה".


"אבא שלי רשם אותי לתחרות. זו הייתה הפתעה מוחלטת", אומרת נועם. "אני גאה לייצג את המכללה בתחרות. כשרציתי להתחיל ללמוד לתואר ראשון, ניגשתי להרבה מקומות, כולל במרכז הארץ. בחרתי ללמוד באשקלון כי אהבתי את האווירה, החמימות, והתחושה הביתית שהמכללה הזו נותנת. מעבר להווי הכללי, יש לי מרצים מעולים והקורסים מאוד מעניינים. אני ממש מרוצה מהבחירה הזו, מודה ליפה ומקווה גם לבחירה מוצלחת בתחרות".


המתמודדת שתבחר ברוב קולות תעפיל אוטומטית לגמר התחרות המורכב מ-4 מתמודדות - אחת על פי בחירת הקהל ושלוש האחרות תבחרנה על ידי הרכב השופטים. בסיומו של הגמר שיתקיים ב-13 ביולי תזכה אחת מהן בכתר הנוצץ ובתואר הנכסף "מלכת היופי של ישראל" ותייצג את ישראל בתחרות "מיס יוניברס". ההצבעה למועמדות נפתחה ביום שלישי האחרון ב-YNET ותתאפשר עד תאריך ה-2.7.
לינק לדף ההצבעה: missisrael.ynet.co.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה