״פעם רופא תמיד רופא״



היום ביקר מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, במרפאת חיסוני הקורונה של המרכז הרפואי ברזילי, חיסן בעצמו כמה מצוותי הרפואה “אני אוהב את מקצוע הרפואה ואת העוסקים ברפואה, ואני מבקש לחזק את ידיהם של צוותי הרפואה המצוינים של ברזילי"

דוברות ברזילי

היום (ג') קיים *מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי,* סיור במרכז הרפואי, יחד *עם מנהל המרכז הרפואי ברזילי, פרופ' יניב שרר,* התרשם עמוקות מהמחלקה הנוירולוגית החדשה, שנפתחה השבוע, ביקר במרפאת חיסוני הקורונה של המרכז הרפואי והפתיע כאשר החליט לחסן בעצמו כמה מצוותי הרפואה.

*פרופ' חזי לוי, מנכ"ל משרד הבריאות:* "פעם רופא תמיד רופא. ביקור במרכז הרפואי ברזילי זה אירוע משובב נפש. זו הנאה צרופה לבקר כאן, בברזילי, לפגוש את הצוות הנהדר ולהתרשם מההתקדמות המרשימה – בכל תחומי העשייה. כשאני בברזילי אני כמו בבית".

*פרופ' יניב שרר, מנהל המרכז הרפואי ברזילי, ברך את מנכ"ל משרד הבריאות,* הציג בפניו את שלל החידושים והפיתוחים של המרכז הרפואי, ואמר: "המרכז הרפואי ברזילי ממשיך ומיישם תהליך היסטורי של התחדשות – הצבנו את ערך המצוינות והמקצועיות כיעד אסטרטגי ראשון במעלה, והתוצאות ניכרות בכל הקטגוריות. אני מבקש להודות לפרופ׳ חזי לוי, שיחד איתו ותחת הנהגתו הייתה לי את הזכות להוביל את ברזילי להיות מרכז רפואי מוביל".

*צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי, דוברות ברזילי*

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה