פרופ' חיים יוספי נבחר לדירקטור בחברת הקאנביס ״טוגדר״



מנהל המערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי "ברזילי"באשקלון, נבחר ע"י מגזין פורבס להיות ברשימת הרופאים הטובים בארץ

דוברות ברזילי

חברת הקנאביס הרפואי טוגדר ממנה את פרופ' חיים יוספי להיות דירקטור בחברת אשקלון, ״ טוגדר״ (ת"א: טגדר), המתמחה בגידול וייצור מוצרי קנאביס רפואי, הודיעה כי מינתה את מנהל המערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי "ברזילי" באשקלון לדירקטור החברה.

פרופ' יוספי, מומחה בינלאומי לרפואת הלב מזה 25 שנה, כיהן בתפקידי מפתח בבית חולים "ברזילי" באשקלון במשך כ-30 שנה, מונה לתפקידים מקצועיים בוועדות רפואיות בתחום הלב וקרדיולוגיה ופרסם למעלה מ-85 פרסומים מדעיים בעיתונות המדעית הבינלאומית. כמו כן, גרף פרופ' יוספי פרסים ביניהם פרס מלצר על תרומה מיוחדת לתחום הקרדיולוגיה בישראל ונבחר לרשימת 120 הרופאים הטובים ביותר בישראל ע"י מגזין פורבס.

פרופ' יוספי הוא בוגר הפקולטה לרפואה באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע.

י"אני משוכנע כי צירופו של פרופ' חיים יוספי לדירקטוריון ״טוגדר״ פארמה יהווה תוספת מקצועית משמעותית בתחומי הרפואה המחקר והפיתוח של החברה. נסיונו העשיר המוערך והמרשים של פרופ' יוספי, ברמה הלאומית והבינלאומית, יסייע ויתרום להצלחת החברה,אשר בימים אלו ממש מקבלת את היתרי היצוא לחו״ל, וכן למיצובה כחברה מובילה בתחומי הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם."

אודות טוגדר וגלובוס
חברת טוגדר (ת"א: טגדר) פועלת בתחום הקנאביס הרפואי באמצעות חברת-הבת גלובוס פארמה, שמפעילה תשתית חקלאית וטכנולוגית מתקדמת לגידול בהיקף של 20,000 מ"ר בישראל, 30,000 מ"ר באוגנדה וכן ייצור ושיווק תוצרת קנאביס רפואי בישראל ומחוצה לה. החברה משלימה הקמת מפעל בישראל, בתקן GMP שיעבד תוצרת למוצרים סופיים. החברה היא בעלת הסכמי שיווק והפצה עם חברות מובילות בתחום הקנאביס הרפואי. לטוגדר פארמה צוות מומחים בגידול קנאביס עם ידע וניסיון בגידול מעשי של קנאביס, והחברה נמצאת בתהליך מתקדם לקבלת אישור שיווק בגרמניה ובשוק האירופאי כולו, כולל הגשת בקשה לקבלת היתר אירופאי לייצוא מוצרי קנאביס רפואי ולקבלת רישיון להפצתם ברחבי אירופה. https://together-pharma.com  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה