פרסמת שילמת: גריל בשקל



בהתערבות של איציק נפש, חויבה חברה לכבד את הפרסום באתר האינטרנט ומכרה את גריל הגז כפי שפורסם בשקל (1 ₪ ) בלבד במקום 4,000 ₪

פייסבוק פרטי

בחודשים האחרונים פרסמה חברה באינטרנט מבצע מוגבל למספר שעות בלבד למכירת גריל גז בשווי שוק של 4,000 ₪ במחיר של 1 ₪ בלבד.

תושב אשקלון אשר הזדרז לרכוש את גריל הגז במבצע האמור ועבר את כל הליך אישור המכירה וכו' נדהם לגלות (כמעט כצפוי) שמדובר בטעות והחברה מוכנה למכור את הגריל בהנחה עקב "הטעות" כביכול.

התושב החליט שאינו מוותר ופנה לחברה לכבד את פרסומה,  אולם החברה התעלמה מפניותיו.

התושב החליט לפנות לקבלת סיוע מאיציק נפש, יו"ר רשות ההסתדרות לצרכנות במרחב אשקלון, נפש פנה מיד לחברה ובעקבות פנייתו החברה נאותה למכור בהנחה משמעותית את הגריל גז, אולם נפש התעקש שהחברה תכבד את פרסומה ככתבה וכלשונה, במיוחד לאור אישור המכירה באתר וכו'. מכתבים מבאי כוח החברה שהגיעו לנפש לא שכנעו אותו ובעקבות התעקשותו ובצרוף דוגמאות של פס"ד לעניין סוג של הטעיות מעין אלו, נאותה החברה ומכרה לתושב אשקלון את הגריל גז ב 1 ₪ בלבד בדיוק כפי שפרסמה.

איציק נפש מציין שעסקים לא מעטים משתמשים באתרי אינטרנט כאמצעי שיווק ופרסום ובין היתר מפרסמים מחירים מפתיעים, כדי למשוך תשומת לב מהצרכן ולהביאו בדרך זו לעסקה ולאחר מכן יטען העוסק אופס טעינו המחיר הוא כך וכך, בהקשר זה יש לא מעט פסקי דין שהובאו לבית המשפט ונקבע שהמחיר שפורסם באתר הוא המחיר הקובע.  

פרטים נוספים בטל': 050-7364044

מייל: [email protected]

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה