פרשת אב הבית: היום הוארך מעצרו בעוד שלושה ימים



בין כותלי בניין העירייה ומשרדי החברה העירונית מתנהלים שיחות איך להסתיר את הפרשת המזעזעת על דניאל אאידה, אב הבית של מתנ״ס ״נווה אילן״

צילום ארכיון

האם זה השיא האחרון שישבר בפרשת אב הבית של מתנ״ס ״נווה אילן״?. שלשום באירוע של עובדי החברה העירונית עם מנכ״לית החברה, רונית מצליח, שאומרת לעובדים בכנס: ״אנחנו לא צריכים לשמוע מהתקשורת על הפרשה״. הסמנכ״ל יונתן ראימי במייל למצליח: ״את כבר לא המנכ״ל של החברה העירונית״.  מי הסמיך את ראימי להעיר את ההערה המבזה?. מצליח תסיים את תפקידה באופן רשמי בסוף יוני ואולי ראימי לא מעודכן. אין רגע דל אצל מקורביי ראש העיר. ומה עם דוברת העירייה ?עליה יסופר בסיכום הפרשה. מי לוחץ עליה ולמה?.

הכל מתחיל בשבוע שעבר כאשר מנהלת מתנס ״נווה אילן״  אופירה סויסה, מקבלת מהמשטרה את  ההודעה על  כך שהוגשה תלונה במשטרה על אב הבית בחשד למעשים מגונים בתוך המחסן שבמתנ״ס , סויסה מדווחת  על פי הסדר הנכון, לסמנכ״ל החברה העירונית, יוני ראימי על המקרה, זה מעדכן את בעלה של סויסה, מרקו שהוא גם עוזר ראש העיר שמבקש לשמור על דממה, זאת אומרת שגם ראש העיר לא ידע ולא עודכן בפרשה אלא יום אחד אחרי. ראש העיר שהה בשבוע שעבר באתונה לחופשה פרטית קצרה.  

לסיכום:  המעשה חמור מאוד בכל קנה מידה אולם ניסיונות בכירים בעירייה לטשטש עקבות היו שלומיאלים. 

בצהרים הוציאה מנהלת המתנ״ס (מנהלת שני מתנסים)  השני בנווה דקלים, מכתב ובשמה, למרות שדוברת העירייה, דנה גרינבלט אמורה להוציא בעצמה ובשמה, הפעם חרגו בעירייה מהנוהלים. זה המכתב שהוציאה אופירה סויסה  ככתבו וכלשונו:

קהילת נווה אילן שלום וברכה,

המרכז הקהילתי ׳נווה אילן׳ פועל בעיר למעלה מ-20 שנה ומהווה מוקד משמעותי ומרכזי לפעילות חוויתית, מעשירה ומהנה לאלפי ילדות וילדים בשעות הפנאי שלהם. הוא תמיד היה כזה ותמיד יישאר כזה.

בימים האחרונים פורסמו, במזיד, בחוסר ניקיון כפיים ובצורה חסרת אחריות ובסיס, טענות נגד הנהלת המרכז הקהילתי. חשוב לנו שתדעו כי אנו דוחים מכל וכל את הטענות לפיהן הנהלת המרכז הקהילתי ידעה על מעשיו של אב הבית וחמור מכך, על פי הטענות ההזויות, הסתירה זאת. נבהיר מעל לכל ספק כי לא היו דברים מעולם. מדובר בטענות חסרות אחיזה במציאות, שגובלות בהוצאת דיבה.

נוסיף כי המקום אשר התבצעה בו העבירה, לכאורה, אינו חלק מחדרי הפעילות במרכז וכי הגישה אליו היא מחוץ למרכז הקהילתי, כמו כן, מדובר בחדר מכונות אשר נעול בשני דלתות ובשני מנעולים, כאשר רק לאב הבית יש את המפתחות אליהם.

על אף שהדבר מובן מאליו, נבהיר כי הנהלת המרכז מוקיעה ומגנה כל התנהגות בעלת אופי אלים, קל וחומר בעלת אופי מיני.

כידוע, הנושא עדיין נמצא בחקירת משטרה והנהלת המרכז תשתף פעולה עם כל דבר שיידרש ותפעל, ביחד עם הרשות, בהתאם לכל המלצה שתתקבל מהמשטרה.

אנחנו תמיד כאן לשירותכם,
הנהלת וצוות המרכז הקהילתי.

תגובתינו  על מי מנהל את עיריית אשקלון, תהיה בכתבה נפרדת. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה