*צבי צור לרמי טל: "גרמתי לך ולמשפחתך עוגמת נפש, אני מצטער"*



גולשי הרשת החברתית "פייסבוק" שיפשפו את עינהם למראה פוסט שפרסם היום, צבי צור שהשמיץ את טל נתבע על ידו בסכום של 200 אלף שקלים

פרטי

״במהלך חודש יוני 2020 פרסמתי ברחבי הפייסבוק מספר פוסטים קשים כנגד רמי טל מאשקלון. בפוסטים הללו האשמתי אותו בהאשמות חסרות ביסוס כמו הפעלת פרופילים פיקטיביים, סחיטה של ראש העיר, יחסי אנוש בעייתיים ועוד. כל הדברים הללו נכתבו מתוך סערת רגשות ומבלי שבדקתי אותן עובדתית לפני שפרסמתי אותן ואני מצר על כך ועל עוגמת הנפש שגרמתי לרמי טל ולמשפחתו.
היום דיברתי עם רמי טל כשפני לשלום ופיוס ומסתבר שגם פניו של רמי טל לשלום ופיוס. אני מאמין לרמי טל שהוא לא עמד מאחורי הפרופילים הפיקטיביים. כעס הוא יועץ רע ולא היה מקום שאפרסם דברים אלה כנגד רמי טל. היינו בעבר חברים ואני מאד מעריך את עבודתו העיתונאית שהייתה ברמה גבוהה.
אני מעריך אותו גם כעובד עירייה שעושה עבודתו נאמנה ומתנצל בפני רמי טל ומשפחתו על שפגעתי בהם בדברים שכתבתי בפוסט. יש בי חרטה עמוקה על כך. פני לשלום ולפיוס ומאחל לרמי טל בריאות, שלווה ופרנסה טובה." כתב צור.
התנצלותו באה לאחר שלושה חודשים בהם הכפיש צור את טל ומשפחתו בפני 100 אלף גולשים בקבוצות שונות בפייסבוק. בין היתר קבע צור כי טל עומד מאחורי הדמויות הפקטיביות נגדו, האשימו בקבלת שוחד, באלימות כלפי אישתו ועוד עשרות מקרים שאין להם קשר למציאות.
טל הנחשב לדמות מוכרת באשקלון בשל עבודתו העתונאית בעבר וכמי שמסייע למשפחות קשות יום, לא נשאר חייב והגיש תביעת לשון הרע נגד צור על סך 200 אלף שקלים.
" שמי הטוב נפגע וכך גם שם משפחתי. לא היה בוקר אחד שהתעוררתי ולא מצאתי פוסט שהופץ על ידי צור ומלא הכפשות שקריות נגדי. שלושה חודשים לא קלים עברו עליי ובני משפחתי, לא יכולתי להישאר אדיש למסע ההכפשות נגדי. לא מאחל לשונאיי את ההרגשה הזו, ידעתי שהצדק יצא רק בבית משפט" אמר טל.
לדברי טל צור פנה אליו וביקש למחוק את התביעה והודה בפניו כי לא היתה לו שום ראיה למה שכתב. "הוא ממש התחנן שאסיר את התביעה ושהוא פעל מתוך כך שאנשים הטעו אותו"
טל מעיד שלמרות שהוכפש קשות, הוא קיבל את התנצלותו של צור.
לאשקלונט נודע כי בנוסף להתנצלות, צור פיצה את טל בהוצאות עורך דינו ואגרות בית משפט.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה