צו קריאה לכל תומכי רה״מ נתניהו



עם פרסום הסקרים בערוצי הטלוויזיה אמש קיבלתי עשרות הודעות וואצאפ ושיחות טלפון מחברים מודאגים. כמרצה וותיק למדעי המדינה, שאף מעלה תדיר פוסטים עם ניתוח סקרים ומגמות, ולא פחות, חיית פייסבוק החי גם את הרחוב, מצאתי לנכון להעלות פוסט זה

א. לפי הסקרים שהתפרסמו אמש, מפלגות ״רקלאביבי״ הן שירכיבו את הממשלה הבאה, כשיאיר לפיד הוא ראש ממשלה הבא ברוטציה. ושלא תתבלבלו. עם ובתמיכת הרשימה המשותפת. מלא. מלא!!!

ב. מי שיצביעו למפלגות אחרות, או שישבו בבית ולא יצאו להצביע - יבכו ויקוננו על שגדול המנהיגים בעולם ומגדולי המנהיגים שקמו לעם היהודי, רה״מ בנימין נתניהו, ילך הבייתה. זאת, על אף הישגיו ההיסטוריים האדירים, חסרי התקדים והדרמטיים בכל קנה מידה. היעלה על הדעת שהמנהיג הכי נערץ בעולם בשל מנהיגותו והישגיו יפסיד מול תועמלן כלפיד?

ג. כמה הערות חשובות:
♦️ הפער בין הסקרים לתוצאות בקלפי ביחס לליכוד, נע בין 2 ל-6 מנדטים ( הערכת חסר). הליכוד תמיד חזק יותר בקלפי.
♦️ ע״פ סקרי עומק יש לליכוד, לראשונה בהיסטוריה הפוליטית, פוטציאל לגרוף בין 2 ל-3 מנדטים מקרב האזרחים הערבים. זה לא מתבטא בסקרים שהתפרסמו בתקשורת, כי יש חשש של המצביעים הערבים לומר לסוקרים שהם מצביעים לנתניהו.
♦️ והכי הכי קריטי. יש פער של 10% לטובת השמאל באחוז המצביעים!!! במערכה זו, הם יבואו בהמוניהם להצביע בשל שינאת החינם האובססיבית שלהם לנתניהו, הכסף העצום ששופכים וישפכו אירגוני השמאל, והאמונה שהפעם יש להם צ׳אנס אחרון.
♦️ הימין חזקקק בהרבה מהשמאל. רק שלא כל הליכודניקים באים להצביע, וכן, חלקם לא מאמין שזה יקרה. הכל תלוי רק בנו!!!

מה חייבים לעשות..???
אם כל אחת ואחד מאיתנו יכין כבר ומראש רשימה של 10 מצביעים לפחות ( משפחה גרעינית, קרובים וחברים) וידאג שהם יבואו להצביע מחל בראשות נתניהו - הליכוד תקבל לפחות 35 מנדטים!!!

נתניהו עשה כל חייו למען מדינת ישראל!!!
אנחנו לא ניתן לו לצעוד לבד!!!

הכותב:
יואל ישורון
מרצה למדעי המדינה
וסגן ראש העיר חולון לשעבר

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה