קורסי הסבה במימון המדינה ייפתחו החודש בדרום



הקורסים מוצעים במגוון תחומי עיסוק בערים אשדוד, אשקלון, באר שבע ודימונה לעובדים העומדים בקריטריונים, במטרה לשדרג את מעמדם בעבודה או לעשות הסבה מקצועית לקראת גיל הפרישה

יפה ויגודסקי, יו"ר קרן מעגלים

הקורסים מוצעים במגוון תחומי עיסוק בערים אשדוד, אשקלון, באר שבע ודימונה לעובדים העומדים בקריטריונים, במטרה לשדרג את מעמדם בעבודה או לעשות הסבה מקצועית לקראת גיל הפרישה

מדינת ישראל, באמצעות "קרן מעגלים", פותחת מגוון קורסים חדשים באזור הדרום, המאפשרים לעובדים המוגדרים "עובדים שחוקים" ללמוד מקצוע במטרה לשדרג את תפקידם או לעבור למקצוע חדש. זאת כדי לאפשר לעובדים אופק תעסוקתי עד לגיל הפרישה ומעבר. הקורסים מוצעים ללא עלות לעובדים העומדים בקריטריונים (לבדיקת זכאות: https://www.magalim.org.il/).

הקורסים ייפתחו בערים אשדוד, אשקלון, באר שבע ודימונה במגוון תחומים ביניהם: ממונה על בטיחות בעבודה, ניהול פרויקטים בבניין, ניהול מלאי ורכש, התקנה ושירות למתקני מיזוג אוויר, תחזוקה ותיקון סמארטפונים וטאבלטים, נהג רכב ציבורי עיוני, מורי נהיגה ומורי דרך, תוכנות גרפיות מתקדמות, מזכירות רפואית ועוד... מרבית הקורסים מתקיימים לאחר שעות העבודה.

יפה ויגודסקי, יו"ר קרן מעגלים: "שחיקה בעבודה היא אחת המגיפות הנפוצות ביותר של המאה ה 21, שכן בעידן המודרני העלייה בתוחלת החיים ואורח החיים האינטנסיבי מעצימים את השחיקה. תופעת השחיקה עולה ככל שהגיל עולה, בעיקר בשל העובדה שבגיל מבוגר קיימת תחושת מיאוס ממקום העבודה הספציפי או מהמקצוע בו העובד עוסק כבר שנים רבות. אחד הגורמים המובילים לשחיקה בגילאי 50+ טמון גם בעובדה שבגיל מאוחר קיימת סוג של חרדה מאופק מקצועי אפשרי. מחקרים מצאו שהכשרות מקצועיות לתפקיד חדש או לקריירה שניה הן דרך בטוחה להילחם בשחיקה. אנו מברכים על כל קורס חדש שנפתח וממליצים לתושבי הדרום והסביבה לבדוק את זכאותם, להירשם ולנצל את זכותם".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה