קו הרכבת מאשקלון לתל אביב חוזר



הרכבות המדלגות יחזרו לפעילות בתאריך 22.05.22 בתדירות של שתי רכבות בבוקר ושתיים בערב; בנוסף, ישובו לפעילות הרכבות מאשקלון לבאר שבע

דוברות

בחודש דצמבר האחרון, עם השקת הקווים החשמליים החדשים בתחנת רכבת אשקלון, הפסיקה רכבת ישראל את פעילותו של הקו ״המדלג״ מאשקלון לתל אביב.

ראש העיר פנה באופן מיידי למנכ"ל רכבת ישראל, מיכאל מייקסנר, בדרישה להשיב לפעילות את קו הרכבת המדלגת מאשקלון לתל אביב (רכבת המדלגת על ארבעת תחנות בת ים, חולון). כמו כן, בפגישה עם שרת התחבורה העלה ראש העיר את הצורך בהפעלתו מחדש של הקו.

כעת, כאמור, הרכבות המדוברות ישובו לפעילות ותושבי העיר המשתמשים בו יוכלו ליהנות מנסיעה קצרה ומהירה יותר לתל אביב ובחזרה.

הרכבות יפעלו החל מתאריך 22.05.22 ויכללו שתי רכבות מאשקלון צפונה בשעות הבוקר 06:28 (במקום 06:20) ו-07:28 (במקום 07:20) ובשעות הערב, מהרצליה לאשקלון, בשעות 16:18 ו-17:18 תוך שהן מדלגות על ארבע תחנות: קוממיות, יוספטל, וולפסון וצומת חולון. כמו כן, בתאריך זה ישובו לפעילות קווי הרכבת מאשקלון לבאר שבע.

*ראש העיר, תומר גלאם:* ״מברך על ההחלטה של שרת התחבורה ומנכ״ל הרכבת להיענות לבקשתי ולהחזיר לפעילות את הקו, המשרת מידי יום אלפי נוסעים תושבי אשקלון שרואים בו פתרון אמיתי למצוקת התנועה בכבישים הבינעירוניים בדרך למקום העבודה שלהם במרכז וממנו חזרה הביתה״.

צילום: אדי ישראל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה