"נרצחי המסיבה קדושים, עצרו את המחבלים מלהגיע לאשדוד ואשקלון״



את הדברים אמר אמש בעצרת הזיכרון באשדוד, מתנדב זק"א יוסי לנדאו שטיפל בכבודם של רבים מנרצחי המסיבה ואחרים בימים שאחרי המתקפה הרצחנית על יישובי העוטף. הוא הוסיף וסיפר על התכנית של המחבלים להגיע עד אשדוד ולכבוש את אשקלון ואת שדרות ולהרוג אלפים. על 262 נרצחי המסיבה הוא אמר: "הם קדושים וכולנו צריכים לקוות להיות במחיצתם בגן עדן". צפו בדבריו המרגשים

אמש (שבת) נערכה באשדוד עצרת זיכרון מרגשת לזכר הרצחים והנופלים במתקפה הרצחנית של מחבלי חמאס על יישובי העוטף. הערב, ביוזמת המרכז לפיוט ושירה וארגון המשמחים אשדוד, נערך במעמד רבנים ואנשי זק"א, ובמהלכו הוזמנו הנוכחים להדליק 1,400 נרות לזכר הנרצחים.

בין נושאי הדברים, בלטו דבריו של יוסי לנדאו מתנדב זק"א, שיחד עם חבריו לארגון טיפל בכבודם של רבים מנרצחי המסיבה ואחרים בימים שאחרי הטבח. לנדאו עמד על כבודם של נרצחי המסיבה ואמר כי במותם הם הצילו אלפים אחרים ומנעו מהמחבלים להגיע עד אשדוד ולפגוע באלפים.

צילום: עופר אשטוקר - אשדוד נט

"כולנו צריכים לקוות להיות במחיצתם בגן עדן"

"הבנתי שיש פה ניצולים מהמסיבה ואני רוצה להגיד להם מילה" - הוא אמר. "שאלו אותי מה אני אומר על אותם מבלים מהמסיבה שלכאורה חיללו את השבת ואת החג, אז אני אומר – הבקשה שלי, ולא רק שלי, ואני חושב שזו בקשה של כל עם ישראל – להיות במחיצתם למעלה בגן עדן".

"ולמה?" - הוא המשיך והסביר: "אנחנו יודעים, וכוחות הביטחון יודעים שלמחבלים הייתה תכנית להגיע עד אשדוד ולהרוג אלפים אנשים. הייתה להם תכנית לכבוש את אשקלון, את כל שדרות וראינו את מה שקרה לאופקים".

"אותם 262 הקדושים שנרצחו במסיבה הצילו אלפי אנשים, וזו זכות גדולה" -הוא הוסיף. "לא בחינם הם הגיעו לשם. המחבלים התעכבו שם ובינתיים כוחות הביטחון הגיעו וככה נמנע מהם להגיע לאן שהם רצו. הם קדושים ואני מצדיע להם. וכמו שאמרתי – כולנו צריכים לקוות להיות במחיצתם".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה