קסם באגם



הפסטיבל הגדול לכל המשפחה בחוה״מ סוכות באקו-פארק אשקלון. עדן חסון, ישי ריבו, אלין גולן, קובי פרץ, אבי אברומי ומור רביעי בשלושה ימים של מופעים מדהימים בפארק שפותח לראשונה את שעריו לקהל הרחב; הכניסה חופשית

יח״צ

ףאיפה כולם? כולם באגם: בחול המועד סוכות, 2-4.10.23 תקיים עיריית אשקלון את ׳קסם באגם׳, הפסטיבל הראשון והגדול מסוגו באקו-פארק אשקלון שיכלול הופעות של מיטב הכוכבים לצד אמנים מקומיים, מופעי קרקס מרהיבים, מופעי מים עוצרי נשימה ושפע של אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה בין השעות 17:30 ועד 23:00.

ביום הראשון לפסטיבל, יום שני, 02.10.23, יופיעו בבמה המרכזית עדן חסון, אבי אברומי ומור רביעי.

ביום השני לפסטיבל, יום שלישי, 03.10.23, יופיעו בבמה המרכזית ישי ריבו, קובי פרץ ואלין גולן.

ביום השלישי לפסטיבל, יום רביעי, 04.10.23, יופיעו יעקב שוואקי בהרכב סוכות חגיגי שיארח את ישי לפידות.

בנוסף להופעות, הפארק ייצבע באווירת פסטיבל חגיגית וצבעונית במיוחד ויכלול, לאורכו ורוחבו, מתחמי מהנים לכל המשפחה, ללא תשלום.

באי הפסטיבל יהנו ממופעי קרקס חובקי עולם אשר משלבים אמנים ישראלים ויכללו מופעי אקסטרים באגם.

בין המופעים המגיעים מחו"ל ניתן למצוא את ההרכב הקרקסי מהודו שיעלו מופע אקרובטיקה על עמוד והרכב של אקרובטים על קביים שמגיעים מספרד. לצידם, יופיעו 'ספארקס' עם מופע אווירי במהלכו אקרובטים ירחפו בין שמים לארץ, 'הקרקס הקווקזי', עם חגיגה של הולכי חבל ומתקן טרפז ענק. כמו כן, על האגם יופיע מיצג של פלייבורד עם ג'ט סקי שיראה ב–360° מסביב לאגם עצמו וידהים את הקהל.

לצד המופעים המיוחדים, יסתובבו בפארק עשרות דמויות, תזמורות רחוב, מיצגים מתנפחים יוצאי דופן ואומני רחוב וקרקס שיסתובבו בשבילי הפארק. כמו כן, יוקמו עמדות מקפלי בלונים ומאפרים למיניהם שינעימו את הזמן לילדים. בפסטיבל יוצבו דוכני מזון ושתייה, כולל דוכנים ללא גלוטן. לטובת הפסטיבל הכשירה העירייה מאות מקומות חנייה נוספים. כמו כן, תתאפשר חניה לאורך שדרות רבין.

אקו-פארק אשקלון ממוקם בדרומה של העיר אשקלון על שטח של 650 דונם והוא מהווה פארק ירוק, עכשווי ואקולוגי מרהיב ביופיו הכולל במרכזו את האגם המלאכותי הגדול בישראל, בו ניתן יהיה לקיים פעילויות מים כמו סירות פאדלים צבעוניות, מזח צף, סאפ ועוד. בפארק תמצאו גם אלפי עצים ירוקים, נקודות תצפית מרהיבות, מתחמי יוגה ופילאטיס, אמפי עם 880 מקומות ישיבה ושבילי הליכה וריצה לא נגמרים. בקרוב יותקן בפארק גן משחקים ענק שיכלול מתקני משחק חדשניים ומתקדמים לכל הגילים ועם נגישות למבקרים עם צרכים מיוחדים.

החל מחול המועד סוכות הפארק יהיה פתוח לקהל הרחב מידי יום וללא תשלום בין השעות 16:30 ועד 23:00. בהמשך ייפתח הפארק גם בשעות הבוקר ועל כך תצא הודעה נפרדת. להגעה חפשו אקו-פארק אשקלון ביישומון WAZE.

צילום אמנים:
אבי אבורומי - שי פרנקו
עדן חסון - שי פרנקו
אלין גולן - אור דנון
יואלי דיקמן - ישראל שר
ישי לפידות - דורון עדות
מור רביעי - רן יחזקאל
ישי ריבו - תמר חנן
קובי פרץ - גיא זלצר
יעקב שוואקי - אין צורך בקרדיט

צילום אקו-פארק: אחי בנאי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה