קרן ״כלירמרק״ תשקיע מעל חצי מיליארד שקל בקבוצת יינות ביתן



השלמת העסקה צפויה בתוך חודש; לפי שעה מתווה העסקה לא נמסר • לפי ההודעה, "ההשקעה הפיננסית תאפשר לנחום ביתן לממש את הפוטנציאל האדיר של הקבוצה ולהאיץ תהליכי התייעלות וצמיחה לקראת הנפקה עתידית בבורסה
מאת: שני מוזס - גלובס

אשקלונט

רשת הקמעונאות של נחום ביתן יוצאת היום (ה') בהודעה לתקשורת על השקעה מהותית בקבוצת יינות ביתן-מגה, לפיה קרן כלירמרק תשקיע בקבוצה למעלה מחצי מיליארד שקל. לפי שעה מתווה העסקה לא נמסר.

לפי ההודעה, "ההשקעה הפיננסית תאפשר לנחום ביתן לממש את הפוטנציאל האדיר של הקבוצה, להגדיל את גמישותה העסקית, לענות על הצרכים התפעוליים ולהאיץ תהליכי התייעלות וצמיחה לקראת הנפקה עתידית בבורסה".

קבוצת יינות ביתן-מגה היא גוף הקמעונאות השני בגודלו בישראל עם כ-160 סניפים.

עוד לפי ההודעה, "כספי ההשקעה יאפשרו שדרוג של החנויות, התקנת קופות אוטומטיות, הגדלת פעילות היבוא, פיתוח והצמחת פעילות התווים, מועדון הלקוחות והמכירות באון-ליין, כמו גם פירעון חוב פיננסי לבנקים ונאמני מגה. השלמת העסקה צפויה בתוך חודש".

נחום ביתן, בעלים ומנכ"ל הקבוצה, מסר היום בהודעה לתקשורת: "שקלנו מספר הצעות שקיבלנו בתקופה האחרונה, ולאחר בחינה עמוקה של הדברים בחרנו כשותפים שלנו את קרן כלירמרק. לכל אורך התקופה היה חשוב לי לדאוג לרשת ולעובדי החברה; זה הקו שהנחה אותי, וזה הקו שימשיך להנחות את יינות ביתן ב-2020".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה