״ראש הממשלה, אל תעצור את הלחימה״



יואל ישורון, מרצה למדעי המדינה ודיקן הסטודנטים במכללת אשקלון פונה לראש הממשלה, בנימין נתניהו וממליץ על המלחמה

אשקלונט

מכתב לנתניהו: אל תעצור!!!
************************
לכבוד
ראש ממשלת ישראל
ויו״ר קבינט המלחמה
ח״כ בנימין נתניהו

נכבדי,
אם ניתן היה לקיים סקר בקרב לוחמי צה״ל אין ספק ש-100% היו בעד המשך המלחמה, הכרעה והשמדת החמאס.

א. הקמפיין הנגטיבי והמסוכן, המונהג על ידי אנרכיסטיים בשמאל הפוליטי ושלוחותיהם בתקשורת המיינסטרים, כמו גם בקרב אירגוני שמאל אלימים, רדיקליים וממומנים, העושים פוליטיקה על גבם של החטופים, נועד אך ורק להפיל את שלטון הימין ואותך כראש ממשלה.

ב. יתירה מזה, בשמאל ושלוחותיו קיים חשש מניצחון במלחמה ושיחרור חלק מהחטופים. ניצחון שיבטיח את שלטון הימין בהנהגתך. אני אפילו מן הטוענים, כי ההשגחה הועידה אותך להנהיג את ישראל במשבר הנורא מאז הקמת המדינה.

ג. גם הסקר שהתפרסם אמש ע״י מכון דיירקט פולס (ועוד ללא שיקוף החיילים בחזית) מלמד כי למעלה מ-65% מהציבור דורשים את המשך המלחמה תוך דחיית הצעת מפלצות החמאס:
❇️ לעצור את המלחמה
❇️ צה״ל ייסוג מכל הרצועה.
❇️ ישראל תשחרר את כל אלפי המחבלים והרוצחים הכלואים בישראל כולל מחבלי הנוחב׳ה.
❇️ ערבות בינ״ל לכך שישראל לא תתקוף את עזה.

ד. זה לא הסכם כניעה. זה קו אושוויץ לחיסולה של מדינת ישראל. ממשלה בישראל שתחתום על מסמך המתקרב לזה תניף כורת על קיומה של מדינת ישראל.

ה. ראיון העיוועים של גדי אייזנקוט בתכנית ״עובדה״, ההפגנות הממומנות של משפחות החטופים במימון אותם אירגונים, הצהרותיהם חסרי האחריות של אלופים, רמטכלי״ם וראשי ממשלה בדימוס וראשי האופוזיציה בישראל, תוך שהתקשורת מפמפמת זאת 24/7 כחלק ממסע תעמולה מכוון - מסכנים את ביטחון חיילי ישראל והחטופים.

ו. מנהיגי בנות הברית היו שבויים בקונספציה של פייסנות ותבוסתנות כשנתנו להיטלר את הגושפנקא לכבוש את חבל הריין, להקים צבא בניגוד להסכמי וורסאי, לספח את אוסטריה, לחסל את צ׳כוסלובקיה ולכבוש את פולין. מנהיגים אשר המיטו שואה על העולם החופשי. עוז ההחלטה של וינסטון צ’רצ’יל הציל את בריטניה והעולם מאבדון.

סוף דבר:
צ’רצ’יל עמד לבדו. שמאל פייסני הסתובב גם בבריטניה, צרפת וארה״ב. שמאל שחילה את פניו של היטלר, החרים את צ’רצ’יל וכינה אותו מחרחר מלחמה.
אדוני ראש הממשלה!
העם והחיילים בחזית קוראים לך לא לעצור עד לניצחון המוחלט! העם ברובו המכריע ולוחמי צה״ל הם הגב שלך. הם מקור הלגיטימציה שלך. ההיסטוריה חוזרת. ההיסטוריה מלמדת כי רק מנהיגים עם עוז החלטה ניצחו!!!

הכותב:
יואל ישורון
מרצה למדעי המדינה
המכללה האקדמית אשקלון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה