ראש העיר נפגש עם מפקד המחוז הדרומי במשטרה



תומר גלאם וניצב יורם סופר, דנו בין היתר, על דרכים להתמודדות עם אתגרי הביטחון בעיר והעצמת תחושת הביטחון האישי בקרב התושבים

עיריית אשקלון

רבפתח השנה החדשה נפגשו הבוקר מפקד המחוז הדרומי, ניצב יורם סופר שהוא גם תושב אשקלון, וצוותו ביחד עם ראש העיר, תומר גלאם וצוותו ודנו על נושאי ביטחון, רישות המרחב הציבורי במצלמות ועוד.

בפגישה, אותה ביקש לקיים ראש העיר, ואשר נערכה בתחנת המשטרה באשקלון, השתתפו גם מפקד מרחב לכיש, נצ״מ שמעון נחמני ומפקד תחנת אשקלון, סנ״צ משה לוי ומנהל אגף חירום וביטחון בעיריית אשקלון, ארז שטרית.

במהלך הפגישה נסקרו אתגרי הביטחון לנוכח תנופת הבנייה בעיר, העברת מתקן השיטור הימי מהמרינה, הקמת צוות תכנון משותף של המשטרה ואגף הביטחון בעירייה לתכנון שיתופי פעולה לטווח הקצר והארוך ועוד.

ראש העיר, תומר גלאם: "הגברת תחושת הביטחון האישי של התושבים היא אחת מהמשימות החשובות שעומדות בראש סדר העדיפויות שלי. נוכח האתגרים עמם אנחנו מתמודדים, גם ברמה האזורית וגם ברמה הפנים עירונית, עלינו לאגם כוחות, יחד עם משטרת אשקלון בפרט והמחוז בכלל, על מנת לבחון דרכים לשמור ולוודא את איכות חיי התושבים, גם בהיבט הביטחוני".

מפקד המחוז הדרומי, ניצב יורם סופר, בירך על שיתוף הפעולה ועל קיום פגישת העבודה עם ראש העיר וצוותו וציין כי המשטרה תשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לעמוד באתגרים העומדים לפתחה לנוכח תנופת ההתפתחות בה מצויה העיר אשקלון וכי הוא סמוך ובטוח שכל הכוחות יפעלו ביחד לשמירה על תחושת הביטחון ועל מרחב ציבורי בטוח.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה