ראש העיר נפגש עם נציגים שזכו ״במחיר למשתכן״



בין הנושאים שעלו: קבלת סטטוס עדכני על כל פרויקט ופרויקט וקידום הפרויקטים מול משרד הבינוי והשיכון; ראש העיר, תומר גלאם, אמר כי יפעל במרץ להסרת החסמים בתחום

דוברות עירייה

ראש העיר, תומר גלאם, ממשיך את הפעילות שלו למען תושבי אשקלון, והפעם בסוגיית הזוכים בתוכנית 'מחיר למשתכן'.

 בתוך כך, בשבוע שעבר נפגש עם מספר נציגים ממחאת התוכנית בעיר, במטרה לשמוע מהם ולבחון דרכים לסייע לזוכים בקידום הפרויקטים ואופן העברת המידע אודות מצב הפרויקטים השונים בעיר.

 בפגישה נכחו גם מהנדסת העיר, ויקטוריה ברנגל, אדריכל העיר, אריק ברששת ונציג החברה הכלכלית לאשקלון. 

 בפתח הפגישה הציגו נציגי הזוכים את הסוגיות החשובות להם כשהעיקריות בהן: קבלת סטטוס עדכני של כלל הפרויקטים בעיר וקידום הפרויקטים מול משרד הבינוי והשיכון וחברות הבקרה. 

 ראש העיר מסר להם כי הוא רואה חשיבות עליונה במימוש התוכנית שמהווה הזדמנות של ממש עבור זוגות צעירים לקנות בית ולהקים בו את משפחתם. 

 עוד ציין בפניהם ראש העיר כי עיריית אשקלון, באמצעות מינהל הנדסה ואגף תכנון, עושה את כל הנדרש בזמני שיא על מנת להאיץ את התהליכים ונותנת קדימות לכל יזם שפונה בנושא.

כך למשל, מרגע שבקשה נקלטת במשרדי העירייה, הגורמים המקצועיים הרלוונטיים מתכנסים לטובת העניין ופועלים במרץ לקידומו. בנוסף, כחצי מבודקות התיקים במינהל הנדסה מתעסקות אך ורק בנושא זה; כל בקשה נידונה בזמן שיא על מנת שאף פרויקט לא ישהה מעבר לזמן שהוגדר ויושלם אף מוקדם מהצפוי ואנחנו מפעילים מערכת 'רישוי זמין' מתקדמת לטובת יזמים להגשת היתרים בקלות ובמספר צעדים פשוטים ומהירים.

בנוסף, הבטיח ראש העיר לפעול במרץ על מנת להסיר חסמים אשר מונעים את התקדמותם של חלק הפרויקטים כשבמקביל יתקיימו פגישות הן עם נציגי משרד הבינוי והשיכון וחברות הבקרה והן עם היזמים, על מנת לעמוד מקרוב אחר סטטוס הפרויקטים.

כמו כן, תקודם יוזמה לבניית מערכת ממחושבת זמינה ונוחה לצפייה בהתקדמות השלבים של כל פרויקט ופרויקט. בהתאם לכך, התקיימה ביום חמישי האחרון פגישה בין נציג הזוכים לגורמי המקצוע בעירייה וסוכם כי יעשו כל המאמצים על מנת שהדבר יעשה באמצעות אתר העירייה במטרה להקל עליהם בדרך לקבלת מידע אודות הפרויקטים. 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה