ראש העיר נפגש עם ראשי לשכת הבריאות באשקלון



בשבוע שעבר ניפגש תומר גלאם, עם אנשי הלשכה לפגישה מקצועית ולהכרת תודה על פעילותם במסגרת העירונית במהלך משבר הקורונה

דוברות העירייה

במסגרת סיוריו בעיר הגיע ראש העיר, תומר גלאם, לפגישה  עם רופאת המחוז, פרופסור נטליה בלנקו ומנהלי תחום החירום, אפידמיולוגיה, אם וילד, פסיכיאטריה, בריאות הסביבה וגורמים מקצועיים נוספים.

במהלך הפגישה נידונו נושאים הקשורים להתמודדות עם מגפת הקורונה והוצגו בפני ראש העיר נתונים אפידמיולוגיים המצביעים על צמצום ניכר בתחלואה בעיר.

כמו כן, הועלו תוכניות לשיתוף פעולה בין לשכת הבריאות לעיריית אשקלון בנושאים חשובים בהם הפעלת מרכז חוסן בעיר, הרחבת פעילות טיפות חלב, השלמת תקנים חסרים בהתאם לגידול האוכלוסייה, נושאים הקשורים לטיפול בתי האבות ומקבצי דיור, בריאות הסביבה ועוד.

לראש העיר התלוו מנהל המחלקה הווטרינרית, ד"ר מיכאל שפירו ומנהלת אגף רווחה ושירותים חברתיים, מזל לוי.

ראש העיר הודה לפרופסור בלנקו וצוותה על העבודה הטובה והמקצועית שלהם וחיזק בדבריו את הצורך בשיתוף פעולה עם לשכת הבריאות בשגרה ובמיוחד בימים אלו. בסיום הפגישה הגיש ראש העיר שי לצוות הלשכה כאות הוקרה על עבודתם.

"אני מברך על שיתוף הפעולה בין הרשות לבין לשכת הבריאות בעיר, אשר ניכר ביתר שאת במשבר הקורונה. אני מאמין שבימים כאלו, נוכח מגפה עולמית שטרם ידענו כמותה, נדרש שילוב כוחות מקצועי בין הגורמים הפועלים בעיר, כדי להבטיח, ככל הניתן, את ניהול המערכה על הצד הטוב ביותר ושמירה על בריאות הציבור", אמר ראש העיר.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה