רמי טל תובע את צבי צור



העיתונאי לשעבר, הגיש היום תביעה נגד צור על סכום של 200 אלף שקלים בגין לשון הרע

רמי טל

פעיל הציבור והעיתונאי לשעבר, רמי טל, הגיש היום תביעה לפי חוק לשון הרע באמצעות עורך הדין, שי שמואל ממשרד ״שחם את שמואל״ כנגד צבי צור, תושב אשקלון.
מכתב התביעה עולה כי צור הכפיש את טל באמצעות פרסום פוסטים וסרטונים אותם העלה לרשת החברתית פייסבוק, במסגרת זו האשים את טל, כי זה השתמש בדמויות פקטיביות על מנת להכפיש את צור.
בין היתר כתב צור נגד טל כי הוא סוחט את ראש העיר, שהוא יודע על החיים הקשים שהוא גורם לאישתו, שעבודתו כעיתונאי היתה תמורת בצע כסף, שעבודתו נבעה מתוך אינטרס לפגוע בתושבי אשקלון ועוד עשרות הכפשות, שלדברי טל אין להם קשר למציאות ומטרתן פגיעה בו ובשמו הטוב.
צור עוד הגדיל לעשות כאשר ניגש לטל בבית קפה והכפיש אותו מול עשרות אנשים שישבו שם באותה העת.
" שמי וכבודי ידועים ומוכרים באשקלון, פעלתי ואני פועל מזה 30 שנה למען משפחות ותושבים מעוטי יכולת, אני מסייע למי שאני יכול על פי חוק ומתוך נתינה אישית. לא יתכן שצור יפרסם שקרים הכפשות ודברי בלע כה קשים, תוך פגיעה קשה בי ובמשפחתי בתפוצה גדולה ורחבה כפי שעשה. אין בכוונתי לעבור לסדר היום ואפעל להגן על שמי הטוב באמצעות פנייה לערכאות ובהתאם לחוק".
לדברי טל, מה ששבר את גב הגמל היתה אמירתו של צור לפיה אישתו עברה ועוברת איתו חיים קשים והיא אף המתיקה איתו סוד על כך. " אני מאחל לכל זוג בעולם לחיות חיים מאושרים כפי שאנו חיים. אני נשוי לאישתי 39 שנים גידלנו 4 ילדים לתפארת ומאז ומתמיד אנו מכבדים אחד את השני. אישתי זו הזכייה שלי בפיס. יש סביבנו מאות חברים והם יכולים להעיד על כך. צבי צור הוא האחרון שאישתי תמתיק איתו סוד, השקר הזה עבר כל גבול"
טל הנחשב לדמות מאוד מוכרת באשקלון בזכות פועלו למען התושבים אינו מוכן לוותר עד ששמו הטוב יטוהר. טל "אם אזכה בכל סכום שהוא, אני מתכוון לתרום אותו למשפחות מעוטי יכולת".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה