שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה



בשעה טובה ומוצלחת יבנה כיכר תנועה במבקיעים בצומת שהייתה מרובה בתאונות דרכים

מהפייסבוק של איתמר רביבו

היום (ראשון) נודע כי בקרוב יחלו העבודות להסדרת צומת הכניסה למתחם גלובוס סנטר מבקיעים. המדובר על מתחם קניות, שמושך אליו תושבים רבים מהעיר אשקלון ומהסביבה, והוא ממוקם בשדרות חיים בר-לב בשטחה של המועצה אזורית חוף אשקלון. מאז פתיחת המתחם, הצומת הפך למסוכן במיוחד ותאונות דרכים רבות אירעו בו בשל בשל היעדר תשתיות ראויות במקום ומבנה לקוי מאוד.

כזכור, בחודש יוני האחרון שלח ראש העיר מכתב לשרת התחבורה בנושא בדרישה לפתור את הסוגייה.

״בשל הימצאותו של הכביש בשטח שיפוטה של המועצה הסמוכה אלינו, אין לעיריית אשקלון כל סמכות לבצע בו שינויים והסדרי תנועה חדשים שלבטח היו מונעים את התאונה הבאה״, כתב ראש העיר והוסיף: ״אני מבקש לנקוט פעולה בטווח הזמן המיידי על מנת לפתור את הסוגייה הקשה שרק הולכת וגדלה. הזמן לא פועל לטובתנו, כל יום שעובר גובה מחיר בצומת הדמים ויש לפעול שעה אחת קודם״.

היום כאמור, לאחר מאמצים משותפים בין ראש העיר לראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו, נודע כי התקבלה הרשאה ממשרד התחבורה להסדרת הצומת שתכלול מעגל תנועה חדש שיוקם במקום.

ראש העיר אשקלון, תומר גלאם: ״בשורה למבקרים בגלובוס סנטר מבקיעים - צומת הכניסה למתחם יוסדר ובמקום ייבנה מעגל תנועה שיאפשר כניסה ויציאה בטוחים אל המתחם וממנו. זה המקום להודות לראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו, על המאמצים המשותפים מול משרד התחבורה שהובילו לבשורה החשובה שתצא אל הפועל ממש בקרוב״.

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו: ״אני שמח לבשר כי לאחר מאמצים רבים מול משרד התחבורה התקבלה היום ההרשאה להסדרת הכניסה למתחם גלובוס סנטר מבקיעים. עם קבלת ההרשאה הנחתי את כלל הגורמים להיערך לכניסה מהירה ככל הניתן לביצוע העבודה הכוללת הקמת כיכר בכניסה למתחם. הכיכר יווסת את התנועה למקום בצורה בטוחה וזהירה יותר ויאפשר גישה נוחה לאזור כולו. מבקש להודות למשרד התחבורה ולכל השותפים הנוגעים בדבר וכמובן לחברי ראש העיר אשקלון תומר גלאם על שיתוף הפעולה לטובת מטרה זו ולקידום האזור כולו״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה