שוטרים ותלמידים במשחק כדורגל למען הקהילה



100 תלמידים לקחו חלק בטורניר כדורגל והתחרו כנגד שוטרי תחנת אשקלון
צילומים: אלדד עובדיה

צילום: אלדד עובדיה

עיריית אשקלון בשיתוף משטרת אשקלון ובאמצעות מינהל חינוך, הרשות לביטחון קהילתי ויחד עם 'קרן קיד עם עתיד' קיימו ביום שלישי, 19.07.22, טורניר חיבור בין הקהילה למשטרה. הטורניר התקיים במגרש הכדורגל של המרכז הקהילתי 'חבצלת' והשתתפו בו בנות ובני נוער בגילי 10-16. בנות ובני הנוער התחרו כנגד שוטרות ושוטרי תחנת משטרת אשקלון לשם יצירת חיבור בין שוטרי התחנה לקהילה.

בטורניר נכחו סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט, מפקד תחנת משטרת אשקלון, סנ״צ מאיר חכמון, מנכ"לית קיד עם עתיד, ליאת משרקי, מנהלת אגף תרבות, נוער וספורט, דפנה עמירה ביטון, מנהל אגף חינוך על יסודי, צוריאל דביר, מנהל מחלקת ספורט, מרסלו בורדמן, מנהל המרכז הקהילתי חבצלת, דקל יצחקי, שוטרי וקציני התחנה, מדריכי מוגנות ובנות ובני הנוער.

במסגרת הטורניר חתמו המשתתפים על אמנה 'כן לספורט לא לאלימות' מתוך רצון משותף לקידום התנהלות תקינה ושיתוף פעולה בין הקהילה לכוחות הביטחון.

ראש העיר, תומר גלאם: "קהילה חזקה היא לב לבה של עיר. קהילה שמבוססת על כבוד, סבלנות וסובלנות. אלו בדיוק הערכים שאנחנו מקדמים ברשות, במערכת החינוך העירונית ובחינוך הבלתי פורמאלי. יחד עם גורמים נוספים, הפעם עם משטרת אשקלון, אנחנו יוזמים פעילויות להטמעת הערכים בקרב תלמידינו בצורה חוויתית ומהנה. נמשיך להעניק לרשותם את מיטב המשאבים על מנת ליהנות משנות נעוריהם בצורה הטובה, הבטוחה והראויה ביותר״.

סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט: ״היום אנחנו אומרים יחד בקול אחד, לא לאלימות, כן לספורט ולקהילה חזקה ומגובשת. הרשות, בשיתוף כלל הגורמים, יוזמת ומקדמת פרויקטים מעיין אלה אשר תורמים לחיזוק הקשר בין בני הנוער לבין כוחות הביטחון ולבסוף יוצרים עיר וקהילה מאוחדת, חזקה ותומכת. תחושת המוגנות והביטחון האישי של ילדי העיר נמצאת בראש סדר העדיפויות של הרשות ונמשיך לפעול על מנת להיטיב את תחושותיהם במסגרת החינוך הבלתי פורמאלי ובכלל. תודה לילדות ולילדים שלוקחים חלק ולכל העוסקים במלאכה.״

מפקד משטרת אשקלון, סנ"צ מאיר חכמון: "כחלק מחיזוק הקשר בין המשטרה לקהילות השונות בעיר, בהן קהילת יהודי אתיופיה, לקחנו חלק בטורניר שבמהלכו נוצרו קשרים קשרים חדשים בין הנערים לשוטרי התחנה, ומלבד המשחקים, נוצרו גם מעגלי שיח במטרה למוטט את החומות הקיימות ולאפשר פתיחות ושיתופי פעולה נוספים גם בהמשך במנעד תחומים רחב. כמפקד התחנה אני מברך תמיד על מפגשים מסוג זה, בו אנו פוגשים את בני הנוער מכיוון אחר, שיתופי וספורטיבי, מתוך הבנה שהם דור העתיד, ואבני היסוד שיונחו כעת במסגרת הקשר ביניהם אלינו, יסייעו לנו יחד לבנות את עתיד העיר."

ליאת משרקי מנכלית קיד עם עתדי טוב: ״קיד עם עתיד טוב שמחה לקחת חלק בפעילות חשובה זו. שיתוף הפעולה של הילדים והנוער בעיר יחד עם משטרת אשקלון מהווה את המודל הנכון ביותר ליצירת קהילה מיטיבה.״

צילום: אלדד עובדיה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה